Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

duminică, 8 noiembrie 2009

Strange stuff


Deci chiar imi place sa navighez pe siteul stirilor pro-tv...pe langa stirile "senzationale" (a se citi abureli comerciale postate doar pentru a face trafic / audienta) chiar gasesc fel de fel de "noutati" ceva ceva mai interesante...sau chiar foarte interesante, daca o luam in considerare pe aceasta:

Poarta catre Dumnezeu sau spre iad? Fenomen ciudat, la Moscova! 


Mai mult decat atat, se pare ca o formatiune asemanatoare a fost observata si pe la noi prin tara (vezi poza de sus) fapt ce mi-a starnit interesul pentru fenomenul acesta...pana acum erau cercuri in lanuri, vad ca acum e "la moda" cercul in nori...oricum foarte foarte foarte interesant, cel putin pentru mine.


Lasand la o parte explicatiile religioase (care m-au amuzat la culme) eu am presupus ca e vorba de ceva formatiuni de gheata aflate in nori care reflecta / deviaza / refracteaza lumina solara. Ar mai putea fi totusi vorba si de ceva fenomene magnetice, sau poate fenomene meteo ciudate (pentru ca la cat de drastice sunt schimbarile climatice din ultima perioada nu m-ar mira sa apara si fenomene meteo "noi-noute"). O alta explicatie la care m-am gandit (ma refer strict la fenomenul din Moscova) era legata de ceva experimente stiintifice / militare (dar pentru ca acelasi tip de fenomen a aparut si la noi in tara - unde cercetarea este sub pamant la figurat - am cam renuntat la ipoteza). Cea mai fantezista dintre explicatii si implicit cea mai putin plauzibila ar aduce in discutie prezenta unui OZN care a creeat acel cerc sau a determinat formarea lui (OZN nu inseamna neaparat nava de alieni totusi). Eu mi-am dat cu parerea, acum sa vad pasionatii de stiinta, ce explicatii dati? :D


Sursa foto si mai multe detalii, aici. (stirileprotv.ro)


PS: Mi-a luat mai bine de o zi sa termin postarea asta...detalii maine ;) 


Un comentariu:

  1. Bah eu nu prea cred in ipoteza ta cu particule de gheata pentru ca "iluzia optica" ar presupune sa vezi acelasi lucru (deci nori aia portocalii) doar in alta pozitie. Pe cand aici se vede inelu ala alb (care poate crea iluzia ca norii din centru sunt mai jos decat restul).
    Eu as merge pe experimente (nu stiu de ce natura) ale rusilor, pentru ca prima aparitie a fost deasupra moscovei (poate accidental) si la reluarea experimentului controlat s-a intamplat sa fie deasupra romaniei, accidental sau nu.

    RăspundețiȘtergere