Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Jos palaria

Imi dau palaria jos pentru vecinul de la parter si cel de la 4...deci ideea este ca sunt vreo 4 pisicutze in spatele blocului printre care si motanelul care l-am de pe strada cu ceva timp in urma...ignorand faptul ca acum sunt 3 motani si doar o pisica (saraca de ea), "tipa" a nascut saptamana asta 2 matzisori super super draguti si pufosi...si cum vremea nu e chiar propice mai ales pentru puisori, cei doi vecini s-au mobilizat si au improvizat un adapost pentru pisicutze...pe langa faptul ca m-au impresionat intr-un mod cat se poate de placut le apreciez munca pentru ca mi-au furat "ideea" si mi-au luat-o inainte (planuiam de vreo luna sa fac un adapost sau ceva pentru animalutze).

Si bineinteles, pentru ca suntem la comun exista si 2 persoane ofticate la extrem de prezenta pisicilor...motivul? Pai catzelul lor cumparat cu nu stiu cate sute de euro "nu se simte bine printre pisici cand e afara" si "poate mananca din mancarea lor si se imbolnaveste sau se ineaca"...vorbele dânsei. Suna stupid? Eu zic ca da...si oricum catzelul ala saracu' mai mult de 5 - 10 minute de aer curat pe zi nu vede, pentru ca doar atat au timp stimabilele sa-l plimbe, in rest probabil ca moare de plictiseala prin casa...dar deh, poate se ineaca cu mancarea pisicilor :-j (chiar mi s-a acrit de atatea fitze si impresii, serios - tocmai de aceea am si pus eticheta "m-am saturat" ). 

2 comentarii:

  1. Aceasta tema este pur si simplu fara pereche:), este foarte interesant pentru mine:P Bravo !! vreau sa mai vad in continuare discutii pe tema asta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci, dar nu sunt sigur daca nu cumva felicitarile tale au un ton ironic sau sunt "pe bune"...oricum ms :)

    RăspundețiȘtergere