Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

joi, 5 noiembrie 2009

Imi caut de lucru

Dupa principiul "daca n-ai de lucru, fã-ti" (parca n-as avea nimic de lucru :-") azinoapte n-am avut ce face si am inceput sa mesteresc prin codul HTML al blog-ului...de bine de rau nu am facut cine stie ce stricaciuni (exceptand faptul ca am sters script-ul care permitea afisarea emoticoanelor), dar tot ma roade sa schimb lay-out-ul...asa ca momentan il pun pe nenea big bad wolf, desi mi-e super greu sa ma hotarasc la cate "skin"-uri misto am gasit...poate urmeaza si un sondaj sa va cer o "parere" de ajutor, who knows :)

Later edit: dupa cum se observa am schimbat tematica blog-ului, mie mi se pare destul de ok mai ales ca eram satul de fotografia de sus si scrisul rosu pe fundal negru...am totusi 2 probleme mici cu noua tema: nu`mi afiseaza unele iconite specifice pentru postari iar scriptul ptr. emoticoane vad ca momentan nu functioneaza...asta se intmpla uneori si cu vechea tema deci ii mai las un ragaz de vreo doua zile...lipsa asta de ocupatie :))

3 comentarii: