Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

duminică, 15 noiembrie 2009

Parca am scapat in '89 de chestia asta

Uite asa din curiozitate am dat o tura pe oradesibiu.ro sa vad ce se mai implanta in urbea noastra. Bineinteles "cap de afis" era articolul cu Base care si-a facut prezenta pe la noi, si care se umfla in pene ca sunt "aproape 40.000 de oameni" prezenti...iar eu ii raspund: 40 de mii de oameni MY ASS!!! Cum sa fie bre 40.000 de oameni? Te umflii in pene cu oamenii care i-ai adus tu cu autocarele ca sa nu duci lipsa de sustinatori? Las-o moarta ca miroase a peste stricat de la 10 km...Iti zic eu cand au fost 40.000 de oameni...la concertul Scorpions din toamna lui 2007 si crede-ma, 40.000 de oameni in Piata Mare inseamna sa stai in "modulul pinguin" dintr-un capat in altul al pietei, nu cum era astazi...si pana una alta cum sa te mandresti cu propriul tau "aranjament"...vai cati sustinatori ai tu ce sa-ti zic!!! Pana la urma chiar cred ca o sa ma duc la vot numai ca sa ma asigur ca nu castigi tu iar alegerile...va invit sa cititi si comentariile de la articolul de pe oradesibiu, sunt foarte interesante si relevante.

3 comentarii:

  1. Bah tu linkuri dinastea pui?? Ui ce zice "Eroare 404 ! Pagina nu exista"
    Da completarea chiar imi place
    "Pagina pe care doriti sa o accesati nu exista. Cautati altceva pe Ora de Sibiu".
    No deci, BAH NU E PAGINA, DA CAUTA SI TU ALTCEVA IN PLM CE DREQ, TOCMAI PAGINA AIA ITI TREBE 8-|.

    RăspundețiȘtergere
  2. aaa, btw, sa fie asta primu articol cu tenta politica? :> :)) keep breaking new barriers ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai or scos-o ei ma...chiar am vrut sa scriu pe subiectu asta :)) nu stiu de ce or scos articolu but it's sooo lame L-)

    RăspundețiȘtergere