Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

marți, 24 noiembrie 2009

Clonati-l pe Smith


Bag ceva in ea politica, m-am lasat si eu dus de val zilele astea cu pamfletul asta ieftin numit alegeri incat nici nu am mai scris despre ce merita cu adevarat...adica oricum ati vazut si voi rezultatul, habar n-am cum a reusit marinaru sa obtina din nou atatea voturi, cine l-a votat nu e in regula la bibilicã, dar nu mai comentam despre asta (si oricum sunt curios cum institutiile care se ocupa cu numartul voturilor aveau deja procentaje la 5 minute dupa inchiderea urnelor...blaturi de tort serios acum). 

Asadar, comentam despre baschet, si despre meciul care l-am vazut sambata in Sala Transilvania. 
Pe scurt: primul meci cu adevarat incantator din actualul sezon, primul meci in care aproximativ toti jucatorii s-au mobilizat, primul meci al nou-venitului Terrance Roberson (2.01 m, 98 kg - o extrema pursange care s-a miscat excelent dat fiind faptul ca americanul a sosit in tara cu aproximativ 3 zile inaintea meciului, deci nu prea a avut mult timp de pregatire / acomodare). Scorul final a fost 84 - 68 iar Jason Smith (foto) a fost din nou suprem, 36 puncte (5x3), 9 recuperari, 3 pase decisive...nu stiu cum CSU Sibiu a avut norocul de a avea un astfel de jucator in lot, tot ce stiu este ca ar merita clonat, he's too good!!! Ca de obicei, rezumatul il puteti citi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu