Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

joi, 26 noiembrie 2009

Soapte din twilight

Sa incepem cu inceputul....ma seaacaaaaaa aburelile astea comerciale scoase de americani in varianta de triologii sau mai stiu eu ce...basme de adormit copii + un actor care arata bine (teoretic) si te-ai facut de un film care prinde la lume (in general la fete doar e un tip care arata bine, nu o tipa) si care se vinde...abureli comerciale, telenovele siropoase sub acoperire. In cazul de fata este vorba despre Twilight, dar si vrajeala de harry potter intra aici. "Weee, ce fain o fost filmuuu =p~", "uh ce dragutz ii cutarescu"...wake the f#ck up!!!. Recunosc, cartile nu le-am citit si nici nu o sa le citesc, asa ca nu o sa pot sa-mi dau cu parerea despre ele, dar la film nu m-as uita de bunavoie nici sa fie ultimul film realizat vreodata. 

Asadar, m-am bucurat la culme cand am primit newsletter de la LiquidGeneration in care am gasit un montaj video funny de tot la adresa filmului twilight. Enjoy:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu