Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

luni, 30 noiembrie 2009

Iepulashu'

Lipsa de ocupatie si usoara senzatie de plictiseala care se instaureaza pe mess cateodata ma face sa ma holbez de nebun prin lista pe la avatare sau statusuri...de cele mai multe ori acestea se incadreaza in categoria "normal" sau "obisnuit" (desi acestia sunt termeni relativi cand vine vorba de net / mess). Totusi mai gasesc uneori cate un status sau avatar care ma da pe spate: si asta nu pentru ca ar radia de inteligenta, ci pentru ca fie avatarul e cel putin dubios (adica ceva de genul "eu nu as pune asa ceva intr-un loc public") fie ca statusul contine cate o perla "pretioasa" care ma face instant sa-mi aduc aminte de un proverb. 
Acuma sincer, pana la o anumita varsta mi se pare normal sa fi copilaros / copilaroasa, sa te prostesti bla bla bla bla, dar totusi asta pana la o anumita varsta...din cate stiu dupa 18 ani o persoana se considera adult, nu? Oricum degeaba, unele persoane ajung si la 20j de ani si tot ca la 16 ani se comporta (nu mai are rost sa spun ca 90% dintre persoanele in cauza sunt fete - sorry girls asta e adevarul, aratati-mi ca gresesc si o sa recunosc).




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu