Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Am imbatranit?

Poate e din cauza la vreme, poate ca e doar o chestie de moment dar cateodata chiar ma simt ca un batranel...chestii care mai demult imi starneau interesul par banale, cu greu ma mai incanta cu adevarat ceva, e aproape tot timpul sentimentul acela de "ok, am mai facut asta odata, ce-i chiar asa interesant?" sau "stiu cum e, nu ma mai pasioneaza"...inainte ma grabeam la destinatie indiferent care era aceasta si chiar daca aveam destul timp sa ajung, acum merg la pas de plimbare chiar daca sunt in intarziere, nu patesc nimic daca ajung cu 5 minute mai tarziu...so what the hell is going on?

Motivul principal pentru care am scris articolul acesta, e urmatorul: azi CSU Sibiu a disputat un meci la Sala Transilvania (cu ocazia asta mi-am dat seama si de chestiile scrise mai sus)...iar eu, defapt batranelul din mine, a decis ca e mai comod sa stai acasa sa vezi meciul la TV decat sa te deplasezi pana la sala (care nici macar nu-i departe de mine)...eu, ala care acum un an de abia asteptam sa vina ziua meciului sa merg la sala, chiar daca erau meciuri plictisitoare...eu, ala care n-ar fi ratat ocazia de a merge undeva si de a face ceva, orice, numai sa nu stea degeaba...nasty!! Detalii despre meci in post-ul urmator, ca sa nu fac varza la "etichete".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu