Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

sâmbătă, 14 noiembrie 2009

Basket, o da!


Deci in continuarea postului precedent, acum scriem despre baschet:

Astazi, CSU Atlassib Sibiu a castigat partida cu CSM Bucuresti (scor 81 - 73) la capatul unui meci oarecum plictisitor dar surprinzator de echilibrat. Parca imi pare rau ca nu am fost la meci, dar nici nu am avut prea multe de pierdut, atmosfera la sala fiind destul de adormita pana la un moment dat. Rezumatul meciului il puteti citi aici. Eu inchei prin a mentiona faptul ca CSU Sibiu a ajuns la a 5-a victorie consecutiva, dar meciurile grele acum incep si deasemenea tot in incheiere trebuie sa-l ridic in slavi pe Jason Smith, jucatorul care ne scoate din kk aproape la fiecare meci. Eu nu stiu cum mai poate si cum rezista 40 de minute pe teren la cei 32 de ani ai sai...ar fi vai de curu nostru fara el, sooo, keep owning them dude!!!

Foto: Sebastian Marcovici (oradesibiu.ro)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu