Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

duminică, 15 noiembrie 2009

Poze cu supervedete

OMFGGGG l-am vazut, OMFG OMFG OMFG!!! Am fost la 100 de metrii de el si eram superemotionat....NOOOOOOOOOOOOOOT!!! Eram azi in drum prin zona centru chiar in intervalul in care nea' Basescu isi tinea discursul propagandistic...surprinzator de multa lume mai ales la cat de naspa e vremea, dar na, romanu tot curios e. Normal ca n-am stat mai mult de 1 minut si chiar nu am ascultat ce aburea domn' prezitent pe acolo, dar totusi va pot relata pe scurt ce am auzit: bla bla bla, hau hau hau, hau bau hau bau, bla bla bla!. 
Nu stiu daca ma duc la vot, personal sunt detasat de politica, ma dispera, si oricum, oricare dintre canditati ar iesi, noi tot asa o s-o ducem, asa ca halal alegeri. 

PS: Imi pare rau ca nu am apucat totusi sa primesc o umbrela, nu de alta da era vremea destul de ploioasa si mi-ar fi fost folositoare. Si o piesa care se potriveste contextului (inlocuiti la versuri America cu Romania):



PS 2: Initial am vrut sa pun titlu "Poze cu maimuta"...intelegeti voi ;)

2 comentarii:

  1. Lasa mai ca nu sunt chiar atat de multi oameni care vin sa-l vada. nu stiu nu am trecut pe acolo, nu am vazut nici la tv nimic referitor la cata lumea a venit la sb ... dar stiu ca pe unde merge are oamenii lui "sustinatorii" pe care-i plimba dupa el sa faca atmosfera si sa-l aplaude... nu stiu in ce oras a fost ,localnicii il huiduiau si oamenii lui strigau sa acopere huiduielile :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Bah dawg, normal ca era multa lume daca o adus 400 de autocare cu sustinatori. Nu de alta da nu arata bine piata mare goala ;).

    RăspundețiȘtergere