Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

vineri, 1 mai 2009

Isteria de 1 mai


Suntem cu totii o maaaaaaaaaaaaaaaare turma...nu de ovine, nici de bovine, o turma de humanoizi, ghidati de "inteligenta" colectiva "de invidiat", turma in care ne straduim sa ne integram si sa fim la fel ca toti membrii ei (adica sa renuntam la identitate si personalitate - asta daca am avut vreodata macar una din astea). 
Na asa, ca am bagat o introducere filozofica, acuma sa atacam problema: 1 mai. Ce mistoo, zi libera, cu totii adoram zilele libere, doar ca m-am saturat de intrebarile de genul "ce faci de 1 mai?", "unde mergi de 1 mai?", "vi la mare de 1 mai?"...ooookkk, e o zi ca oricare alta, for fu*k sake!! Mi se pare o scuza ieftina bagata de majoritatea "turistilor" ca se ambaleaza sa mearga la mare, pe motive "aburite" gen: sa simt marea, sa vizitez marea, sa respir briza...bla bla bla...motivul este doar unul singur si nu stiu ce-i asa de greu in a-l recunoaste: mergem la mare ca acolo merge lumea de 1 mai si ne facem praaaaaaaf!!! (adica bagam in noi alcooale si alte cele pana vedem cvadruplu + cateva "filmuletze") - greu sa faci asta in orasul natal, in oricare alta zi, nu?! What's the big problem? Cine va opreste sa mergeti la mare in oricare alt weekend? Cine va opreste sa mergeti la gratar in oricare alta zi de vineri? Aaaa, stiu, de 1 mai e liber: hai ca cei care au job-uri inteleg ca poate nu pot sa-si ia liber, dar astia mai tinereii, de pe la scoli si facultati, ia spuneti ca o zi de scoala e atat de importanta pentru voi incat nu va permiteti sa trageti chiulu' pentru o excursie...right!
Ce-mi place ca weekendul o sa treaca la fel de repede ca oricare altul, "sarbatoarea" de 1 mai la fel, mahmureala va fi tipica, migrenele la fel, iar cel mai frumos va fi sa vad la tv dezastrul ecologic ramas in urma "petrecaretilor". Nu ca as fi eu marele activist ecologist , dar totusi incerc sa respect cat pot mediul: sooo, la cat mai multe peturi si pungi, doze de aluminiu si alte plastice aruncate si abandonate prin vaile raurilor sau dupa copaci, in padure...noi sa ne simtim ca e 1 mai si "asa se face"...ce ramane dupa noi...who cares?

2 comentarii:

  1. I know the feeling about the usual question "ce faci de 1 mai?" :)) :-j
    pai ... nu stiu daca ai auzit stirea cum ca Vanghelie ofera un 1 mai in bucuresti ... " fotomodele la cratita" ... de obicei pt UNII romani 1 mai ..inseamna: mici, bere si manele!
    Eu am lenevit toata ziua, ma duc maine la un gratar daca e fain afara :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Normal ca bere, mici si MANELE la maxim...fie la iarba verde, fie in spatele casei...asta stim cel mai bine sa facem...plus dezastrul care il lasam in urma ;)

    RăspundețiȘtergere