Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

duminică, 1 ianuarie 2012

Recunoasteti ca nu v-ati asteptat :)

By Vlad

Ce oportunitate mai buna de a schimba interfata blogului puteam gasi, decat prima zi din an? Trebuie sa recunosc ca am stat mult pe ganduri pana am luat aceasta decizie. Initial m-am gandit sa fac un poll sa va intreb daca va place sau nu noua interfata (am testat-o si retestat-o pe un blog "fantoma" ca sa fiu sigur) insa daca procedam asa, unde mai era surpriza? Asa ca am decis sa fiu imprevizibil, am luat taurul de coarne (sau lupul de urechi daca doriti) si am facut aceasta schimbare spontana.


N-aveti idee cat de indecis am fost, cat am testat si probat pana am ajuns la aceasta configuratie. Cel mai greu mi-a fost sa ma "despart" de lupul care veghea neobosit pagina :D, dar si poza din header (in formatul initial) si-a pus amprenta pe deciziile mele, dovada improvizatia de mai sus cu -virgula- care nu ma pot mândri...dar nu prea am de ales, pana nu gasesc pe cineva priceput care poate sa-mi faca poza originala in format 16:9 fara sa para turtita de buldozer, ma tem ca vom vedea dublu (de schimbat nu prea imi vine sa o schimb, are deja o "istorie" in spate).
Astfel, dupa ore intregi de cautat, probat, testat, modificat poze, etc etc etc am ales un nou "gardian" (de data asta mai fantomatic) ajungând la rezultatul care il puteti vedea. Deasemenea, am pasit si in sfera retelelor sociale, dovada fiind pagina de facesux care am creeat-o pentru blog. Nu ma astept sa primesc nu stiu cate "like-uri" sau sa am nu stiu cati "fani", dar am fost extrem de curios ce iese si cata lume baga in seama acea pagina.

In fine, motivul principal pentru care am facut aceasta transformare a fost criza de spatiu cu care se confrunta interfata veche. Lasand la o parte faptul ca am ramas putin socat cand am vazut cum se vede blogul pe un monitor 4:3 (eu il vad pe un 16:9), in "bara" din dreapta era o varza totala, de la "Clipul saptamanii" pana la arhiva si blogroll, toate gadget-urile erau aruncate la gramada (amintindu-mi oarecum de primul nume purtat de acest blog...ah the memories!). Stiam de mai demult ca trebuie facut ceva asa ca, folosind motto-ul: "fa orice, numai proiectele pentru facultate nu" am cautat un "sablon" cu 2 coloane si m-am pus pe treaba.

Sper ca nu mai trebuie sa va amintesc, dar totusi am s-o fac: astept parerile si observatiile voastre cu nerabdare, sunt extrem de curios ce aveti de spus, ce laudati si ce condamnati...nu evitati sa dati cu parerea, doar nu va "musca" nimeni :))...eu sunt pregatit sa iau notite, fire at will!

PS: Da-da stiu, sunt un blogger tru acum ca am si facesux...xoxo :))

PS 2: Incredibil cat timp a trecut de la ultima "renovare"...din cate am recitit, se pare ca acea interfata a fost doar un test :)


13 comentarii:

  1. Nice dude, very nice.E o chestie cu background-ul pt widget-ul ala html/js in care ai butoanele(presupun ca asta e, nu stiu exact), e negru si iti ocupa o parte din imagine cand... scrollezi:)).In rest, totul arata foarte bine.La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani!
    Ms ptr comentariu si raspunsul promt :D

    Te referi la banda aceea neagra care se continua din meniul de sus peste imaginea de fundal? Ma seaca si pe mine si nu am gasit inca de unde sa o scot, asa e template-ul cred...sucky :(

    RăspundețiȘtergere
  3. Vezi ca iti dau link la o imagine ca nu puteam sa scriu cod in comentariu...ca incearca sa ia setarile din cod:)).Incearca faza aia, ar trebui sa mearga daca e un widget.Altfel...fa tu butoane custom cu background transparent.Pe blogul ala cu horoscop and stuff asa am facut.Aveam cateva png-uri , le-am urcat si le-am bagat link-uri.Erau transparente deci nu se intampla nimic.Dar incearca intai imaginea asta:
    http://imageshack.us/photo/my-images/820/16902906.png/

    RăspundețiȘtergere
  4. Thanx for the advice dude! Din pacate vad ca nu are efect codul :( Oare sa fie "hard-coded" umbra aia care se prelungeste?
    Nu m-am gandit sa fac butoane custom, dar oricum atata timp cat folosesc sub header un gadget (indiferant care ar fi) imi face acea umbra care se prelungeste...really annoying :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai ce anume e?E un gadget din ala html/javascript?Ar trebui sa mearga,uite fac eu aceeasi modificare la un gadget de pe blogul meu, ar trebui sa se vada doar chenarul si continutul codului bagat in el.

    RăspundețiȘtergere
  6. Done,check the thing with "Sustin ubuntu".

    RăspundețiȘtergere
  7. Dap e un gadet html/java...practic ii un tabel care l-am facut pe vremuri, cand faceam webdesign la scoala :)
    Nu stiu de ce nu merge :D Chiar si acuma e implementat codul care mi l-ai dat, dar n-are efect as u can see :D
    Ciudat...sorry for your troubles :) Daca mai ai vre-o sugestie e binevenita, dar nu cred ca merge scoasa pana la urma

    RăspundețiȘtergere
  8. A pai daca e un tabel e posibil sa strice asta treaba, vezi daca dimensiunea nu e mai mare decat trebuie.Sau , baga background:transparent cand faci tabelul.Doar la asta ma pot gandi momentan:))

    RăspundețiȘtergere
  9. No results :(...cred ca va trebui sa raman la acest compromis, asa-i facut template-ul. Oricat mi-ar fi placut sa scot umbra aia, cat timp am obiecte gadget adaugate imediat sub header, imi face bonus si banda aceea (care btw se continua si in dreapta doar ca nu se vede ptr ca acolo e si fundalul negru). Oricum ms ptr sugestii dude, o sa ma revansez...i've heard you like red wine :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumita comentariilor tale, mi-am luat rabdarea la pachet si am mesterit codul html...surprinzator am dat destul de repede peste segmentul care imi creea acea banda neagra: tabs.background.color ...mothefocking tabs background color :))

    RăspundețiȘtergere
  11. Nice:D.Destul de aiurea ca au chestii din astea setate, desi nu sunt folosite in template-ul exemplu.E posibil sa treci cu vederea peste ele, de multe ori.

    RăspundețiȘtergere
  12. Arata bine blogul cu noua infatisare.

    RăspundețiȘtergere
  13. Da? Ma bucur ca-ti place, credeam ca o sa ma injuri :D

    RăspundețiȘtergere