Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

miercuri, 11 ianuarie 2012

O saptamana tipica la facultate

By Vlad

Dupa o vacanta de iarna meritata si suficient de lunga, revenirea la realitate (a se citi "programul de scoala") nu a adus prea multe surprize...bine asta in afara faptului ca acum am de tras tare o perioada pentru ca 3 saptamani am pierdut vremea; din fericire nu stau rau cu progresele.

In rest, la scoala, atat la cursuri cat si la laboratoare, same shit different day: luni (3 laboratoare): mi-am petrecut vremea amuzându-ma pe 9gag (nici draq nu a avut treaba cu noi, dintre profi ma refer), marti (4 cursuri): concediu de odihna, miercuri (3 cursuri): la primul am crezut ca mor incet*, de la al 2-lea mi-am luat liber (:-") si la ultimul urmeaza sa plec in aproximativ jumatate de ora, dar sunt optimist in privinta acestuia.

* - Inghesuiti, intr-o sala mult prea mica pentru cati studenti vin, fara nici un geam deschis, somnolenta si-a facut simtita prezenta aproape instant. Ar trebui sa vedeti cum arata sala IM 201: are vreo 90 - 100 de locuri pe o suprafata in care maxim 50 de oameni ar sta confortabil. "Bancile" sunt exact de marimea unei foi A4 (latimea bancii vizualizata din profil = inaltimea foii) + inca vreo 2 cm, pupitre nu avem, asa ca mapele, ghiozdanele sau gentile stau fie pe jos, fie pe scaunul de langa (daca e liber) fie pe banca...conditii excelente, pozitie comoda, mediu perfect pentru invatamantul superior.
Neoanele palide si proiectorul descentrat, care pare sa fi trecut prin ambele Razboaie Mondiale, adauga un aer boem intregii sali, in timp ce caldura sufocanta ofera impresia unei saune improvizate, impregnata insa cu miresme autentice. In pauza, am deschis de urgenta un geam, dar dupa nici 5 minute o domnshoara ma roaga sa-l inchid ca i frig...probabil ii era teama ca atmosfera de "sauna boema" se pierde odata cu un curent de aer proaspat...sau poate ca prefera sa-i fie excitat simtul olfactiv de catre miresmele si respiratiile a celor 70 - 80 de persoane care mai erau in sala, decat sa simta un curent de aer rece macar 10 minute...vorba vine rece, ca nici nu e chiar asa de frig.
Revenind la dimensiunile mai mult decat "generoase" ale bancilor, inca ma resimt (dureri de spate) dupa cele doua ore petrecute in "loja"...asta pentru ca daca vrei sa te razemi de spatar, invadezi deja spatiul personal al celui din spatele tau, care va avea placerea sa-ti vada ceafa de la o distanta inconfortabil de mica, iar tu vei avea placerea sa-i simti respiratia (mai mult sau mai putin proaspata) tot in aceiasi zona a capului...oricum daca vrei sa iei notite nu ai cum sa stai comod.

Numarul mare de studenti prezenti la curs s-a datorat "combinarii" orarelor mai multor specializari, pentru ca studiem aceleasi materii (chiar daca au nume diferit, chiar daca specializarile sunt total diferite)...asa ca ne-au condensat pe toti in aceeiasi sala...pardon, "sauna boema" :)). Un inteligent de la alta specializare mi-a demonstrat faptul ca multi inca sunt la stadiul de liceu cu "mansarda": tipul a deranjat ora, proful l-a mutat in alta banca, tipul a continuat sa-si faca de lucru si acolo, oferind un bruiaj constant in sala. Si eu ma plictiseam in draci, nu ma interesau formulele de pe tabla si nu eram atent la ora (pentru ca imi concepeam planul pentru acest post :D), dar macar nu deranjam ora...nu din respect pentru scoala, pentru prof sau pentru colegi, ci pentru mine...e penal sa ti se faca observatie in anul IV ca deranjezi ora, mai ales in repetate randuri...greu cu liceenii, ce sa le faci?

Dupa toate acestea, studentului i se cere sa fie atent la cursuri, sa-si ia notite, sa fie interesat de materie, sa-si dea interesul, sa aiba dorinta de a acumula informatii noi si de a aprofunda studiul in timpul liber...si acesta a fost doar un curs, mai avem inca 5 pe langa...si la toate se presupune ca asa ar trebui sa fim...long live the king in prosperity!


4 comentarii:

  1. cred ca totusi o sa-ti fie dor de vremurile astea intr-o zi.. :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate...asa mi se zicea si de liceu si ui ce dor mi de el, de "nu mai pot" :D

    RăspundețiȘtergere
  3. pt ca la facultate ii mai bine ca in lic...stai sa dai de altceva sa vezi cum te apuca dorul :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai daca pastram traditia, la ce va fi dupa facultate va fi mai bine decat la facultate...cat timp fac ceva productiv, inseamna ca e mai bine decat la faculta :D

    RăspundețiȘtergere