Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

joi, 19 ianuarie 2012

Clipul saptamanii: ep 6

By Vlad

Pentru a obtine efectul scontat, cititi cat mai repede textul acesta si imaginati-va un om foarte grabit care vrea sa va arate doua videoclipuri dupa care o ia la fuga pe camp :)).
Serios, in perioada asta sunt pur si simplu "on the edge" in ceea ce priveste orarul de la facultate si chestiile care trebuie prezentate / finalizate...as fi vrut sa scriu si despre protestele din tara dar nu am avut timp. Poate am sa tratez subiectul in curand, pana atunci insa, clipul saptamanii, episodul 6.

Saptamana aceasta avem o nou-venita in grupul de provideri, asadar in semn de multumire primul videoclip prezentat va fi cel trimis de Lary. Videoclipul este realizat de Creative Monkeys (cei care au facut si serialul ROBotzi), face parte din seria "3lãr" si are ca subiect niste preview-uri ale filmelor care urmeaza sa fie lansate: "Man in Black III", "What to Expect When You're Expecting" si "The Cabin in the Woods".
Trebuie sa marturisesc ca spre deosebire de parerea care mi-am format-o despre ROBotzi, chestia asta cu "movie previews / reviews" mi se pare chiar reuista.

Edit: Din pacate, in toata "genialitatea" lor, Creative Monkeys  nu permit copierea codului embedded aferent videoclipurilor lor...deci cine doreste sa vada clipul, il gasiti aici. (sorry people!!! they're just some douchebags L-)).

Al 2-lea videoclip din aceasta saptamana a fost trimis de catre un veteran in materie de "videoclipuri propuse"...yeah, ati ghicit, Diavolul m-a corupt iar sa pun un videoclip de-al lui. Poate il stiti, poate nu, mie mi s-a parut epic fun. Just watch!



It's amazing, it's awesome, it's about japanese comedians spanked because they laughed!

Explicatie pur logica:

Foto: troll.me

6 comentarii:

  1. Vlad, e uimitor cat de bine iti iese tie treaba facuta rapid ! =)) =))
    Inca rad cu lacrimi.
    Multumim Lary de clip. Nu stiam ca , Creative Monkeys s-o apucat si de asa ceva , drept este ca nici nu i-am mai urmarit , dar o fost demential clipul.
    Iar de "level: asian"...no commento. :)) Stiam clipu , dar o fost la fel de distractiv ca prima oara cand l-am urmarit... totusi... ten-ten-ten-ten-ten-etc-ten ...=))

    RăspundețiȘtergere
  2. Trollezi sau chiar vb serios cand zici ca o iesit bine treaba facuta rapid? :))

    PS: Asta ca asta, da sa vezi alte treburi ce bine imi ies facute rapid =))))) (modest ca intotdeauna :trollface: )

    RăspundețiȘtergere
  3. PS: Ui ca si tu ai dat comment "inainte" sa postez...ALIENS!

    RăspundețiȘtergere
  4. Chiar vorbeam serios ca ti-o iesit treaba bine... dar "troll-and" . Si dupa cate vad ai inteles si tu ideea ...modestule!!!:))))).
    Nu serios, asta chiar a fost reusit "cap-coada" . Da... comentez inainte de post.... telepatia asta frate... =))

    RăspundețiȘtergere
  5. Alien level: Andrushka :D

    Sar'na pentru laude, sper sa nu mi se urce la cap :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Well I'm back:D
    1.http://youtu.be/9ZC3eXI2tC8
    2.http://youtu.be/b9y2XKvgg70 (give it some time, it will make you wanna grab a sword)

    RăspundețiȘtergere