Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

joi, 5 ianuarie 2012

Clipul saptamanii: ep 4

By Vlad

Inca o saptamana care a trecut fara sa-mi dau seama...inca o saptamana in care era sa uit sa actualizez "Clipul saptamanii"...dar spre dezamagirea voastra mi-am amintit la timp deci nu scapati de mine asa usor >:).
Dupa maratonul de saptamana trecuta, astazi revin cu un episod normal, deci haideti sa nu mai pierdem timpul si sa atacam frontal problema :>.


Primul, un videoclip mai "futuristic" propus de Camper. Sugerez sa vizionati videoclipul ca si o pardoie, pentru ca asta intentioneaza sa fie...si reuseste. Altfel spus, intr-un limbaj mai modern, producatorul videoclipului trolleaza.
Zlad - Elektronik Supersonik




Si cum am putea incepe noul an mai bine decat vizionand o retrospectiva a celor mai amuzante esecuri din 2011? Sper sa va amuzati cel putin cat am facut-o eu, vizionand "Top fails of 2011", primit de la Garrett:




Apropos, sper ca e de inteles ca nu conteaza ordinea in care pun videourile in articol, conteaza ca mi-ati trimis niste videoclipuri epice care merita vazute de populatie :D.
Ca veni vorba de trimis videoclipuri..chiar daca inca stau bine cu "stocul", nu mi-ar strica niste sugestii noi...sau "furnizori" noi. Reward offered!


7 comentarii:

  1. Awesome dude, amandoua clipurile.Ma gandeam sa-ti trimit o formatie de care am dat de curand, zi-mi daca merge un melodic death pe aici:))

    RăspundețiȘtergere
  2. well here goes:
    1 for the fun:
    http://youtu.be/jAwwW_Pj6Mg
    2 for the metal:
    http://youtu.be/RvcNWu72JPw

    RăspundețiȘtergere
  3. Thanx dude...melodia e bestiala, toata stima ptr ei mai ales ca-s rusi (unde suportul ptr astfel de muzica e mai slab decat la noi - CRED).
    Filmuletu cu asiaticii e epic :)) am si uitat de el.

    Iar o sa-mi fie greu sa aleg doar 2 clipuri ptr sapt viitoare :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu placere.In ultima vreme sa stii ca rusii,polonezii...ucrainienii...cam incep sa le fure faima norvegienilor pentru black metal si vad ca incep sa se dea si pe death.Poate din cauza ca formatiile norvegiene, mai vechi in domeniu, au schimbat putin stilul si unii raman fani, altii cauta alte formatii care pastreaza traditia.

    RăspundețiȘtergere
  5. Dap tru...le fura imaginea si cu stil...me gusta...really :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Vezi pe blogul meu ..chestia referitoare la jocul ala.

    RăspundețiȘtergere