Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

sâmbătă, 28 ianuarie 2012

Clipul saptamanii: ep 7

By Vlad

In primul si in primul rand tin musai sa-mi cer scuze ca singurele postari care le-am avut in ultimele 3 saptamani sunt doar legate de "Clipul saptamanii"...i've been busy :(.
Also, sorry pentru intarzierea din aceasta saptamana, motivul fiind tot cel mentionat mai sus. In zilele ce urmeaza, probabil ca o sa detaliez situatia intr-un articol.
Pana atunci insa, haideti sa ne ocupam de episodul 7, "nu" o sa ghiciti niciodata videoclipurile caruia dintre voi le postez (de parca nu s-ar vedea in partea dreapta :D).

Saptamana aceasta planuiam sa includ in episod si un videoclip propus de mine, fiind vorba de o piesa care sincer ma cam obsedeaza de ceva vreme incoace (aproape un an, daca retin bine minte). O privire scurta asupra documentului unde va tin link-urile m-a facut sa-mi schimb parerea, pentru ca am gasit o sugestie primita de ceva timp de la Camper si cum videoclipul respectiv a stat cam mult pe lista de asteptare, latura mea altruista a trimumfat si m-a determinat sa aman pentru saptamana viitoare piesa mea.

Lasand la o parte palavrageala, iata o reclama epica a carui mesaj nu l-am inteles decat dupa ce am cerut explicatii "furnizorului" Camper. Meet Mr. W :D.




Troll-ul Andrushka mi-a trimis o parodie dupa o piesa arhicunoscuta cam de orice fan al muzicii rock, desi genere-ul acesteia se incadreaza cu brio in subgenul grunge. Recunosc ca originalul mi-a placut in vremurile antice (clasa a 9-a or so), dar in timp am ajuns sa nu agreez nici genul, nici solistul, nici genurile asemanatoare, deci o parodie dupa Nirvana - "Smells like teen spirit" imi declanseaza o placere incredibila :> >:). Please enjoy "Weird Al" Yankovic - Smells Like Nirvana.




Mai am un anunt de facut si va las. Joia mi s-a parut o zi destul de ciudata pentru un "serial" saptamanal, asa ca am sa reporgramez difuzarea serialului pentru ziua de sambata. Mi se pare mai ok asa, dar daca nu sunteti de acord, puteti sa sugerati si voi o alta zi. 
Atat deocamdata, multumim pentru vizionare si weekend placut!

2 comentarii: