Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

luni, 2 ianuarie 2012

An de an, acelasi bullshit

By Vlad

Nu exista an in care sa nu ma enervez cand nenea preotu' ma trezeste cu noaptea in cap ca sa-mi dea cu busuioc in cap si sa ma puna sa ma inchin ipocriziei si simbolurilor furate de la pãgâni...da, ati ghicit, vorbim despre porcaria de sarbatoare in care preotu nu te asteapta sa mergi la biserica, ci vine la tine in casa, la cersit.
Defapt, in comparatie cu alte isterii in masa cauzate de "singura religie adevarata" si "credinta" aferenta acesteia,   sarbatoarea aceasta mi se pare mic copil, DACA lasam la o parte faptul ca tipu' vine ca milogu la tine la usa si se preface ca cânta ceva cu semnificatie (cacofonie intentionata).
Lasati dracului  plimbarile...cine vrea sa fie innecat in minciuni sa va caute "la locul de munca", nu va mai deranjati pentru noi! Evident, nu vor sa procedeze asa... daca ar face asta, a renunta la o suma frumusica de bani primita de la fraieri.
Bine, veti zice ca nu ma obliga nimeni sa-i deschid usa...true, problema e ca inca mai stau cu ai mei si chiar daca nu sunt ei bisericosi si religiosi, de dragul aparentelor (banuiesc) respecta traditia. In fine, eu nici macar nu m-am deranjat sa ies din camera (watch out we got a badass over here), dar m-a amuzat la culme  intentiile "asistenului" preotului de a mari vanzarile la calendare: "apa sfiintita doriti? dar calendare?"...ce plm esti vanzator ambulant? Tigari (sfiintite) nu vindeti?...ca mi-e chiar lene sa cobor pana la magazin...vinuri? bere?...dar ceva zarzavaturi?...mi-ar fi trebuit cam un chil de rosii de import...daca erau si sfiintite v-as fi platit oricat pe ele. Ipocritilor!

Ce-i drept, daca nu ar fi venit nenea sa-mi dea desteptarea, probabil dormeam pana la amiaz (NBA night last night), in conditiile in care azi mi-am propus sa fac cate ceva constructiv...pentru asta merita un os, dar prefer, daca se poate, o alarma de ceas in schimbul minciunilor bagate cu forta si contra-cost.

5 comentarii:

  1. Haha! Owned! La mine au pus anunt ca vine in 4 la ora 14. Chici cine nu o sa fie acasa?

    RăspundețiȘtergere
  2. Trolule...nu vrei sa te botezi cu sfintenie? :-s

    RăspundețiȘtergere
  3. Hehee! La multi ani !
    Era funny daca te trezeai cu putin timp inainte de aparitia preotului si sa il astepti cu o dedicatie muzicala...black metal /death metal/doom ... orice. Il "botezai" si tu pe el. :))

    RăspundețiȘtergere
  4. Mda...poate o sa incerc...next year >:)

    RăspundețiȘtergere