Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

luni, 17 ianuarie 2011

Ne inrolam in armata (1)

Evident ca glumesc, desi nu cred ca ar fi stricat fitzosilor si impresarilor vreo jumate de an sau un an de instructie ca sa vada ce inseamna sa nu fii protejat de banutii lu tati si lu mami...dar ar fi stricat pletosilor pentru ca ar fi trebuit sa renunte la podoaba capilara, motiv principal pentru care subsemnatul nici nu s-a gandit vreodata sa se inroleze. Deviez de la subiect, defapt am vrut sa fac o scurta prezentare a 4 jocuri video de genul "modern shooter" aparute prin 2010, jocuri care au rivalizat pentru titlul de  "Shooter-ul anului 2010"...cred, cel putin...oricum nu stiu daca unul dintre acestea a castigat acest premiu sau daca s-a gandit vreodata cineva sa faca un clasment si sa ofere titlul vreunui joc.
Acuma nu stiu cati din cei 5 vizitatori care ii am zilnic sunt interesati de joace si de o analiza gaymareasca a joacelor (mai ales ca vine din partea mea, un amator 100%, ca sa nu zic "n00b") dar ma cam manca de ceva vreme sa scriu si despre asta asa ca hai sa-i dam drumul ca avem multe de povestit.

Pentru ca initial, am postat tot materialul intr-un singur articol si a iesit un carnatz ca de elefant, am decis la sugestia domnului Alex Gee sa postez in fiecare zi review-ul la cate un joc, intr-o ordine aproximativ cronologica (in sensul ca nu sunt extrem de sigur ca jocurile au fost lansate exact in aceasta ordine si nici n-am rabdare sa ma documentez mai mult in aceasta privinta). Mentionez din start ca o sa ma refer in principiu la caracteristicile single-player ale joacelor, pentru ca multiplayer-ul nu l-am incercat, ce am vazut am vazut in prezentarile video de pe net.

Asadar incepem "serialul" cu titlul celor de la Activision: Call of Duty: Modern Warfare 2,  un FPS contemporan creat de studioruile Infinity Ward. Jocul continua povestea din Call of Duty: Modern Warfare aparut acum vreo 2 ani, un joc care a ridicat standardul si care s-a dovedit a fi un punct de referinta pentru celelalte modern FPS. Insa personal, Modern Warfare 2 nu m-a impresionat absolut cu nimic, desi publicatiile de specialitate il ridica in slavi iar masele il aclama. Jucatorul este pus pe rand in pielea unui soldat britanic pe numele sau MacTavish si in bocancii unui soldat american pe care sincer nu mai imi amintesc cum il chema, oricum nu prea conteaza. Povestea este clasica si de turma: rusii invadeaza SUA, un terorist are ascuns pe undeva prin nush ce munti o arma de distrugere in masa, bla bla. Sincer, boring si mult prea superficial, nici mort nu am putut sa intru in lumea personajelor si in universul povestirii. Singura faza spectaculoasa era cand aparam Casa Alba de hoardele de rusi care dadeau navala....in fine, finalul mi s-a pare sec si irelevant dar nu o sa-l dezvalui pentru a nu strica "surpriza".
Si ca un minus urias, un experimentat soldat britanic, pe numele sau Price, captain Price apare si in Modern Warfare 2, la fel cum a aparut si in primul Modern Warfare. De ce este minus urias? Pentru ca acelasi cpt. Price, cu aceeiasi infatisare de savant mai degraba, decat soldat, aparea si in Call of Duty 1 si 2, jocuri a caror actiune se desfasura in cel de al-II-lea Razboi Mondial. Nu inteleg unde le-a stat mintea producatorilor cand au creeat seria Modern Warfare si au lasat aceeiasi infatisare capitanului, care, dupa cum am spus avea aceeiasi varsta si aceeiasi infatisare prin 1943-'44.
D.p.d.v. al multiplayer-ului, din cate am inteles, in esenta Modern Warfare 2 este la fel ca si precedentul titlu al seriei (adica impusca tot ce misca), exceptand cateva noi arme si imbunatatiri disponibile.

Trailer singleplayer aici:



Note: Poveste: 7.5, Gameplay: 8, Estetica: 8.5, Multiplayer: 8.5; Medie: 8,12
Maine urmeaza: Review Battlefield - Bad Company 2.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu