Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

luni, 3 ianuarie 2011

ANTI revelion >:)

Yellooo pentru prima data in noul an. Ia ghiciti voi cu ce ganduri credeti ca incep?...pentru cine se asteapta sa citeasca pe aici fosilizatul "la multi ani bla bla bla - bla bla bla" va anunt de pe acum ca veti fi dezamagiti, daaaaaaaaaar poate va consoleaza faptul ca tin musai sa va reamintesc ca mai avem mai putin de 365 de zile pana vom intra in minunatul 2012, an care sper cu tot dinadinsul sa reprezinte ceva electrizant pentru intreaga omenire...vom vedea, pana atunci insa mai avem ceva vreme de facut tãrãboi pe bloage.
Dar hai sa nu ne luam cu previziuni apocaliptice si sa revenim la subiectul mentionat in titlu. Si la fel ca si in cazul craciunului, parerea, ideile si gandurile mele despre rev le puteti citi in post-ul de anul trecut, pentru ca nu vad rostul sa rescriu inca odata acelasi lucru. 
Singura diferenta este ca, anul acesta am avut norocul sa lucrez de rev...si acummmmm toti petrecaretii din turma sar in cap "cuuummm? lucrezi de rev? nu mergi la un cheff la ceva?"...NU!!!! daca nu lucram de rev mergeam CEL MULT in centru, ca sa asist la concertul celor de la Cargo, pentru ca nu i-am vazut demult...in rest pa si PU la toata lumea, mergeti la alt copac sa lãtrati despre chefurile si petrecerile voastre...

In fine, desi initial m-am bucurat ca o sa fiu la lucru de rev, sincer a fost o experienta care n-as vrea sa se repete prea curand...am lucrat ca nebunii ca sa potolim setea invitatilor...cel mai tare dintre ei fiind un cheluba bucurestean care avea o voce similara unui elefant inecat cu prune (sau ananas) - tipul a fost la vreo 2 minute distanta de a primi in "freza" (care ii dadea aspectul de falus iritat) doua "rachete" d'aci din ardeal, din provincie...din fundul gradinii, ca sa tina minte sa-si lase in p%#@ mea fitele de bucurestean macho frustrat sexual acasa, sau macar la usa...laba trista de om sugator de mãtãrângã!...revenind, nu recomand nimanui sa faca pe barmanul conan-viteazu si sa se bucure daca cumva cumva lucreaza in noaptea de revelion intr-un loc unde se anunta party...really, that's some tough sh*t (nu ca ar fi mai usor daca ai fi chelner sau ospatar, dar macar respectivii nu au marfa in gestiune - teoretic). In fine, as putea zice ca a meritat per total si chiar daca seara a fost extrem de stresanta si cam epuizanta, pot sa afirm ca e una din chestiile care le trec cu o oarecare mandrie pe lista "Am facut-o si pe asta, ca sa vad cum e" sau eventual, daca am ghinionul de a mai lucra candva in acelasi domeniu si in aceleasi circumstante, stiu la ce sa ma astept...

Un flashback scurt al anului care tocmai s-a incheiat este pe tzavã si banuiesc ca va iesi afara maine sau poimaine...pana atunci fructificati fiecare zi, pentru ca la anul pe vremea asta ne pregatim de apocalipsa....muhahahahahahhaha!    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu