Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

marți, 31 august 2010

Unul din putinele momente in care ma oftic

Mã de felul meu, nu sunt o persoana tzâfnoasã care sa port pica cuiva doar pentru ca respectivul / respectiva a reusit sa faca ceva sau sa mearga undeva unde eu nu am putut merge sau nu am putut face...ma rog, ati prins voi ideea; de data acesta insa, chiar ma oftic ca nu am ajuns la Festivalul Medieval de la Sibiu (dupa cum am scris in urma cu cateva zile, nu stiu cum de reusesc ca an de an sa nu fiu in stare sa fac 1 km - cel mult - pana in centru)...revenind, ma oftic ca nu am ajuns la Festivalul Medieval de anul acesta de la Sibiu pentru simplul motiv ca, din cate am vazut, manifestatia a avut succes si priza la public...cateva porti de lemn montate la intrarea in Piata Mare, niste tarabe, ceva lupte intre cavaleri, cateva tortze montate in perimetrul festivalului si cireasa de pe tort: muzica medievala cantata live la instrumente specifice: nu e mult, nu rupe gura targului, dar pe mine m-ar fi multumit, ca fan declarat al perioadei medievale. Mai mult noroc la anul, pana atunci puteti vedea mai jos de ce ma oftic (ofticatule!):

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu