Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

miercuri, 18 august 2010

Sa nu credeti ca am terminat

Doar nu credeati ca am terminat sa fac misto de triologia Amurg, sau Twilight sau "The Pussyfication of Vampires" cum zicea domnu' Seba acum ceva timp cand ne plictiseam la cursuri. De data aceasta, Diavolul a gasit pe youtube niste review-uri facute de o anumita echipa, spill.com. Pe langa faptul ca baietii fac review-urile intr-un mod original evident ca nu lipsesc misto-urile si fazele hazlii. Asadar, daca vreti sa mai radeti putin de twilight si daca nu v-ati saturat de mistourile care le-am facut eu, gasiti filmuletele aici .

Un comentariu:

  1. Mersi pentru reclama dude! Chestiile astea cu vampiri chiar trebuie sa inceteze, au mai gasit astia un rahat de muzical acum, ceva cu I kissed a vampire.In el joaca si niste actori care au fost in filmul ce descria viata unor liceeni care cantau tot timpul.Acum cativa ani am cautat pe google "what the fuck is high school musical" si am gasit niste raspunsuri .Ceea ce am dedus e ca daca lua unu o nota proasta, incepeau sa cante, daca unu trecea printr-o criza de personalitate incepeau sa cante, daca se futeau... pardon, intretineau relatii de natura sexuala provenita din materializarea sentimentelor pe care le nutreau.. incepeau sa cante.Acu vrajeala cu vampirii...come on man, sa fim seriosi.Daca ar exista ceva ar fi animalul din om dus la extrem.Sincer chiar imi doresc sa existe asa ceva, ca sa vada si adolescentele cat de frumos le-ar iubi un personaj din asta, cu 2 dinti in jugulara.

    RăspundețiȘtergere