Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

sâmbătă, 28 august 2010

De ce trebuie sa fiti bãdãrani?

Proaspat trezit din prima ora de somn din ultimele 24...ajung si eu pe la 6:30 dimineata de la lucru, obosit si somnoros...beau cafeaua mananc un kebab care mi-a stat pe 3 sferturi in gat pentru ca erau mai degraba rebuturi decat ingrediente care le folosesti normal ptr. un kebab si cad intr-un somn adanc. Dupa o ora si ceva de somn ma trezesc pe acorduri de trompeta ruginita si acordeon gaurit pentru ca, cineva de la etajul inferior servea pe postul de nashn la o oarecare nunta  (am scris cu "sh" pentru ca altfel suna mai degraba a organ olfactiv nu a functie indeplinita in cadrul unei ceremonii - oricum o sa pomenesc ceva de organe in urmatoarele fraze) ...evident ca am sarit din pat ca ars pentru ca rahaturile alea de instrumente sunau de parca erau la mine in camera...dupa 15 minute "show-ul" se incheie, si nuntasii parasesc incinta... la fel de evident, somnul mi-a sarit, inlocuit cu o stare de nervi extrem de pronuntata care ma face sa ma bucur ca in rahatul asta de tarã cetateanul de rand nu poate sa-si procure o arma de foc chiar asa usor...pentru ca altfel ori ajungeam la "stirile de la ora 5" ori ma recrutau in armata / politie pentru calitatile de tragator de elita...cine nu a inteles aluzia sa o spun altfel: daca aveam o drujba la indemana coboram cu ea si iesea carnagiu pe scari...sa-mi bag toate organele care le am (inclusiv cele genitale) in traditiile si idiotenile voastre balcanice in vulgaritatile si bãdãraniile cu care ati fost indoctrinati si in tot ceea ce inseamna manifestari din-astea standard, de genul "sa stie tot cartierul ca e nunta si noi suntem nasi / miri / lingai, etc (dupa cum spuneam o sa pomenesc de organe). O porcarie si un jeg cum numai in est vezi si unul din motivele pentru care o sa ramanem la stadiul de balcanici intarziati (mintal). Bucurati-va cat vreti ca v-ati pus capat vietii libere (ma refer aici la tinerii insuratzei), dar lasati in pwla mea vecinii in linistea lor...si cum pwla mea sa nu dai drumu la metalurgie in blana numa de-al dracului sa le fwt si eu toata linistea si tot "concertul" lautaresc?
Ce mi-a parut rau ca sistemul audio nu avea cum sa ajunga pe casa scarilor caci altfel aveau parte de niste acorduri de death metal care nu le-ar fi uitat prea curand.
Revenind, tipic estic, tipic balcanic, evenimentele "importante" din viata (botez, nunta, inmormantare) trebuie facute cu cat mai mult tam-tam pentru ca sa stie toata lumea despre ce-i vorba si mai ales, pentru ca asa spune traditia...fwte-te in ea traditie si la noapte cand iti vibreaza tavanu' in cap sa stii ca e din cauza mea; si nu vei putea face reclamatie la politie pentru ca la randul meu o sa declar ca m-am insurat si trupa care urla in boxe sunt defapt "lautarii" mei...MUE!!!!!!!!!!!11111111




Sursa foto.

PS: Dispozitia curenta:



Un comentariu: