Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

sâmbătă, 27 martie 2010

Cum naiba reusesc?

...ca in fiecare primavara sa racesc. In ultimii 3 ani cel putin, daca nu 4 tot asa am patit. Scenariul clasic: raceli usoare iarna, "rosu-in-gat" cateva zile de tratament, vindecare. Asa s-a intamplat si iarna aceasta, cand, desi am fost racit mai multe zile (acumulat cred ca ar fi vreo 2 saptamani, poate mai mult, doar ca nu incontinuu), am reusit totusi sa evit virusii "agresivi" (incluzand presupusa gripa groh-groh). Spre mijlocul  saptamanii curente au reaparut durerile de gat tipice iernii dar nu prea le-am bagat in seama ("trece pana ma insor"). Pe weekend am inceput sa tusesc si acum stau cu arsenalu de cani de ceai cald si alte cele substante langa mine ca sa scap de raceala. Concluzie? Sunt mai racit acum decat toata iarna acumulata iar vremea de afara s-a sincronizat perfect cu starea mea de sanatate ca sa-mi faca in ciuda! Exceptional!

PS: Racit, neracit, maine o sa avem parte de un alt meci incrancenat in Sala Transilvania, unde Sibiul va primi vizita ploiestenilor...stiti voi, aia cu care ne luptam sezonul trecut pentru un loc in finala si care au umblat la butoanele din culise (a se citi arbitrii) ca se ne "aranjeze" bine de tot intr-un meci care era decisiv in cazul victoriei  sibienilor. Avancronica meciului de maine aici . Flashback la ce s-a intamplat anul trecut aici si aici .

3 comentarii:

  1. Si ce e si mai nasol, ca va arbitra exact acelasi arbitru tampit.

    RăspundețiȘtergere
  2. pai nu prea sunt politiste de aia scapi (ele nu aplica regula nr 2)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Alex...dunno what u're talking 'bout dwag@!

    RăspundețiȘtergere