Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

miercuri, 8 iulie 2009

Hraneste-mi sconksu (part 2)

Si asa nu prea stiu ce sa mai scriu pe aici, si ideile care le am au ramas momentan la statutul de idei...si am fost "somat" zilele astea sa mai postez cate ceva. Data trecuta n-aveam nicio sansa sa castig la concursul ala (care inca mi se pare abureala) pentru ca mai erau 10 zile cand am inceput "campania" de strans click-uri. Asadar, din nou, cand aveti chef, bagati un click aici sa-i dati la sconks un dolar. Multzam anticipat :D

PS: Nu stiu cum naiba faceau baietii aia sistemu de votare, pentru ca la un moment dat imi mai trebuiau 980 de voturi iar peste cateva ore sarea la 1200 si ceva si apoi iar pe la 980...cred ca in functie de cate vizite se fac pe linkul respectiv, asa creste si numarul de voturi necesare (ceea ce ar fi blat pe fata, pentru ca daca nu reusesti sa aduci vizite constant degeaba te chinui). Anyways, daca vrei sa votati, click pe bannerul cu sconx din dreapta (sau pe linkul de mai sus) :))

LE: Multumirile de rigoare lui Tudor ca a pastrat in continuare banner-ul cu noul link pe blog ;)

2 comentarii:

  1. ar fi prea frumos sa castigi chestii doar daca iti acceseaza cineva siteul :)) asa ca spera in continuare,ca tot degeaba. :D nu o sa castigi nimic :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ms bai vad ca optimismul primeaza in continuare pe aici :)) macar fac vizite la blog...pfff ce uameni :D

    RăspundețiȘtergere