Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

sâmbătă, 18 iulie 2009

ARTMania 2009 (review ziua 1)

Ok, acum ca mi-am revenit din infuzia de adrenalina de aseara pot sa scriu si eu mai multe detalii despre concert. Adevarul e ca din toate ideile si gandurile care aveam aseara s-a ales praful dupa cateva ore de somn, dar asta e. Ce pot spune, pe scurt: Tristania: neinteresant, sunetul aproape OK (parca avea voce prea stridenta tipa aia), prin urmare am mers in Motors la o vodka si o bere, My Dying Bride: atractia serii pentru mine si motivul principal pentru care am vrut sa merg la ARTmania, britanicii NU m-au dezamagit cu nimic, eventual cu durata mult prea scurta a concertului (70 de minute parca). La o trupa care are piese de la 5-6 minute in sus ca durata, 70 de minute sunt absolut insuficiente, iar timpul parca a zburat in acel interval - bine aici nu e vina lor, ci a organizatorilor. Sincer acum ii inteleg si eu pe baietii old-school care hiperventilau dupa concertele Iron Maiden si Metallica de anul trecut: ai toate motivele sa faci asta dupa ce iti vezi una din trupele preferate live. Nebunul ala de Aaron Stainhorpe are o voce inconfundabila (l-am racaolat pentru o poza dupa concertul Opeth...ce prezenta si cat de carismatic poate sa fie :D) iar solo-urile de vioara erau fenomenale. She is the Dark si The Cry of Mankind au fost piesele de rezistenta pentru mine, prin urmare le-am si filmat...una cu camera cealalta cu mobilul. Oricum tare trupa, sunetul foarte ok cel putin de unde am stat (nici vorba de 100.000 de watti si pe cuvant ca ma bucur, ca daca erau 100.000 de watti azi vorbeam prin semne cu lumea) si un concert etalon, care a transformat tot efortul depus intr-o recompensa pe masura (inclusiv senzatia de "mi se face rau" care am avut-o dupa un headbang, ce mai conteaza :))). La Opeth eram deja relaxat, am ascultat piesele fara sa ma implic in spectacol, au fost ok si ei, au niste piese faine de tot, cu adevarat progressive metal, iar solistul a fost destul de vorbaretz, ceea ce mi s-a parut ok...jos palaria ptr. ei, 10 plecãciuni pentru My Dying Bride ^:)^ si aplauze pentru ziua 1 de la ARTmania 2009. Deseara o luam de la capat, insa n-o sa mai fie atat de interesant ca ziua de ieri! Rock on pe mai departe!!!

Detalii din presa locala si ceva poze de vineri gasiti aici, aici si aici (ce-mi place ca in fiecare articol scrie alt numar aproximativ de spectatori :))).

Inca nu am incarcat filmarile pe youtube, pana atunci va las sa va uitati totusi la filmarile de mai sus :D.

PS: Ca sa mai laud putin pe britanicii de la My Dying Bride, trebuie sa mentionez ca solistul trupei are si o expozitie personala de fotografii, expuse in Centrul Cultural Habitus (Piata Mica, nr. 4). Detalii aici.