Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

luni, 13 iulie 2009

Dezgustator

...sa vezi cat de obsedata a devenit lumea de "senzatii tari" (a se citi ameteli si alcoolizari). Eu unul m-am saturat de oameni obsedati de alcooale si alte substante, chiar nu-i inteleg. Nu ca as fi eu pocaitul care nu bea alcool, o bere, un vin, o ceva acolo, dar unii doar in stadiul acela se afla...si daca nu se afla ar face tot posibilul sa fie, cat mai repede, si daca se poate cu cat mai multi "tovarasi". E stupid sa primesti un zambet larg, plin de satisfactie, cand ii zici cuiva "iti fac o bere" sau "randul asta e din partea mea", parca ai oferi o medalie de aur unui olimpic...olimpic la "tras de sticle". Indiferent ca are 18, 19, 22, 26 sau 46 de ani, o persoana fascinata de senzatia de ameteala (betie) nu imi sugereaza decat o personalitate puerila, ca un copil de 15-16 ani care gusta prima data o bere si observa ca dupa un timp se "simte bine". Ma intreb cati din cei obsedati de alcool se gandesc la neuronii care i distrug cu fiecare inghititura? Hai sa zicem ca berea nu e ce stii ce, dar bauturile spirtoase sunt adevarati asasini ptr. celulele nervoase...celule nervoase care nu se vor regenera niciodata...just think, god damn!

Ce e si mai stupid e ca majoritatea persoanelor la care ma refer sunt tineri, pana in 28 de ani...poate un batranel de vreo 50 si ceva nu a avut parte de cine stie ce educatie (deci faza cu "gandeste-te la neuroni" cade din prima) dar de la flãcãii astia de varsta mea (:>) chiar ma asteptam la mai multe cunostiinte. Sau poate sunt eu prea "batran". 

Oricum, din cand in cand mai merge o drinkuiala, dar totusi mai rar, ca e destul timp, nu se inchid fabricile de bere, nici barurile...inteleg ca sunt adeptii proverbului "carpe diem" (chiar sunt de acord cu ideea in sine) dar in cazul acesta e cam dus la extrem...

Colac peste pupaza, probabil ati aflat de ceva vreme ca s-a deschis un asa numit "spice shop" undeva prin piata mica...si nu, nu gasiti condimente acolo. Gasiti tot felul de ierburi exotice care vin fumate si care va f**e creieru' (adica wooooow ce super tare, va ametiti si va faceti varza) - sa nu sariti cu abureli de genul "sunt naturale nu fac nimic la creier": atata timp cat aveti senzatii de ameteala si alte kkturi, neuronii aia amarati si intoxicati cu alcooale mor unul cate unul ;)
Oricum nu stiu cum poate fi legal un astfel de magazin, defapt nici nu stiu daca este legal...dar se gasesc "clienti" care au ramas teribilisti inca din (pre)adolescenta si care inca sunt copii la minte, "clienti" fascinati de starea respectiva...copii n-am ce zice...sau poate incerc eu sa fiu prea batran/ matur ? :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu