Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

miercuri, 15 aprilie 2009

Presa ieftina


Vizitam acum vreo 2-3 zile, cum deseori fac, site-ul publicatiei Ora de Sibiu (www.oradesibiu.ro). De obicei vedeam pe acolo tot felul de stiri despre urbea noastra, de cele mai multe ori interesante, trebuie sa recunosc. De data aceasta insa am dat peste un articol care mi-a mutat stomacul in gat, si asta poate din cauza ca serveam un sandwich, ca de obicei la calculator, chiar in momentul in care citeam / vizualizam articolul. 
Nu stiu ce interes poate starni un articol despre abatorul "Muvi" si nu stiu pe cine ar putea interesa poze si un video scurt referitor la sacrificarea mieilor din abator. Nu stiu ce motiv au avut sa publice un astfel de articol...defapt nu articolul e problema, ci pozele, mai ales filmarea de la abator. Ok, la multa lume place carnea de miel (mie unu sigur nu), dar chiar credeati ca e cineva interesat sa vada un suvoi de sange care se scurge din gatul unui miel aflat suspendat in aer 8-|? Sa fim seriosi!!! Pozele si filmuletzul puteau fi accesate de orice persoana, fara niciun fel de restrictie. Nici macar un mesaj de avertizare, nimic absolut. Daca eram in state ultrademocrate ale occidentului (gen SUA) pe cuvant ca ii dadeam in judecata pentru daune morale =;
Oricum intrebarea mea ramane aceiasi: De ce mama naibii credeti ca ne intereseaza un asa articol? Chiar ati face orice pentru a atrage inca 2-3 cititori pe site L-)?
Va pun aici si linkul catre articol, dar macar am bunul simt sa va anunt ca filmarea, personal mi-a intors stomacul pe dos :-&
FOTO: www.oradesibiu.ro 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu