Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

duminică, 19 aprilie 2009

Paşteţi Fericiţi (part 2)

Incep ca si articolul de ieri: credinciosii pot lua acest post ca o ofensa adusa la propria persoana, deci continuati sa cititi pe raspunderea voastra. 

Misto, a trecut inca o sarbatoare mega-importanta din calendarul crestin. Pe langa cei care si-au pierdut noptile pe la biserici ca sa ia "lumina" (a se citi o lumanare aprinsa - ma gandesc ce faceau daca se stingea pe la jumatatea drumului :))) am vazut lume care mergea in diferite localuri (putine erau cele deschise), sau la chefuri: - mi se pare corect, daca e motiv de bucurie invierea, ori ne bucuram asa cum ne face noua placere, ori nu ne mai bucuram deloc.

Oricum, deja a devenit obisnuita sa ne uram de bine si de sanatate de sarbatori, si in restul anului sa ne cam doara "undeva" de "aproapele nostru"...dovada? Cele aprox. 4-5 mesaje de bunastare care le aveam primite pe telefon, care in niciun caz nu puteam sa le am intr-o zi obisnuita. Cum v-ati simti sa va treziti intr-o dimineata sa aveti cateva mesaje de genul: "Sa ai o zi buna, ferita de pericole, spor la treaba tie si celor dragi!" - pana una alta n-ar fi nimic rau intr-un astfel de mesaj, dar acest lucru nu se intampla pentru ca sarbatorile nu sunt in fiecare zi: prin urmare, daca nu e sarbatoare, n-avem timp sa uram "de bine" cunoscutiilor! Mi se pare teatru jucat pe fata: zi obisnuita din an,  ma doare "undeva" de prietenu x, cunostiinta y...foarte tare, foarte superficiala toata chestia  asta credincioasa :)).

Subsemnatul nu se bucura sub nicio forma de momentul in care milioane de ani de evolutie a rasei umane si nu numai, au fost sfidati de catre un autoproclamat fiu al creatorului (ce creator pana una alta?) care a fost mai preus decat toti si toate si a invins moartea: nu ca s-ar fi demonstrat acest lucru, ci pentru ca asa scrie o carte de fictiune, luata drept document istoric de catre multi dintre noi (da, da ma refer la biblie ;) ). [cat de filozofic o iesit paragrafu asta =))]

Deja m-am plictisit de atatea sarbatori, singurul lucru cu adevarat benefic este o saptamana de vacanta binemeritata primita cu ocazia Pastilor.

PS: Ca si ieri, credinciosii convinsi puteti sarii cu ce comentarii doriti, chiar nu o sa va iau in seama...peace :).
PS 2: Ador faza cu "ciocnitul ouãlelor" in duminica Pastilor (uite ca am scris si cu majuscula :D)

PS 3: Blood Red Throne - Taste of God (o trupa deathcore de nebuni, stay away :D )


6 comentarii:

  1. poti compara mesajele alea cu o zi buna, cu o convorbire pe mess cu cineva care-ti zice un nb si o zi faina maine. mai vrei sa te si trezesti cu mesaje :))

    RăspundețiȘtergere
  2. apai nu se compara fraze de genul "o zi buna", "spor la treaba" "nb" cu zecile de urari de bine (atat pentru mine cat si pentru 3 generatii de urmasi) care le primesc de sarbatori :)

    RăspundețiȘtergere
  3. hai mey,ai km ramas la stadiul de adolescent...in mom in care vii sa contrazici ceva,adu draga argumente clare,precise...si nu ma lua cu Zeitgeist sau cu alte kkturi...e ca si cum m-as bate eu cu pumnii in piept k nu cred k 2+2 fac 4 si as face o intreaga "filosofie" din asta...cu toate k dk stii putin info vei vedea k, chiar nu fac 4;) asa k,tinere, WAKE UP!!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sigur batrane, acuma vrei sa umplu blogu cu argumente, oricum o sa fiu un ateu convins si peste 90 de ani deci nu cred care vreo legatura cu adolescenta, ci mai degraba cu (virgula) convingerile mele...adu-mi si tu argumente pro si iti garantez ca minim 75% din ele o sa ti le contrazic cu dovezi...eram ateu inainte sa vad zeitgeist, si sincer sa-ti spun stimabile anonim, filmul acela mi-a confirmat banuielile / ideile so don't worry...can't believe what I can't see, si can't believe so much bullsh*t pe care voi il credeti :)

    RăspundețiȘtergere
  5. tinere,cred k suntem de o varsta,nu sunt deloc o persoana religioasa,dar nu ma declar ateu!din pacate sau din fericire sunt mai multe argumente pro dekt contra...eu nu cred,dar nici nu ma intereseaza, si in niciun caz nu incerc sa dovedesc ceva pt kre nu am suficiente argumente,nu ma declar stapana pe un domeniu pe care nu l-am aprofundat...lucru care ar trebui sa fie valabil si pt tine....era doar o obs;)

    RăspundețiȘtergere