Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

joi, 22 iulie 2010

"Viata intr-o zi"

Din intamplare am dat si eu peste o stire care am considerat ca merita publicata. Si din fericire nu este nici despre Madalina Manole nici despre alta vedeta nationala sau internationala care a murit, s-a imbatat, a fost violata etc.
Se pare ca regizorul Kevin McDonald in colaborare cu Ridley Scott (regizor si producator) si YouTube vor sa realizeze un proiect cinematografic cumva mai iesit din comun. Ideea este simpla si originala: utilizatorii YouTube sunt rugati in data de 24 iulie 2010 sa filmeze cateva scene din ziua lor (de exemplu drumul spre serviciu, plimbarea prin parc, statia de autobuz / metrou, etc etc etc) urmand ca filmarile sa fie postate pe YouTube. Acestea vor intra intr-o baza de date iar ulterior producatorii documentarului vor alege clipurile cele mai reusite si le vor introduce in documentarul lor. Nu stiu de unde a venit aceasta idee, dar mie personal mi se pare originala si reusita. Practic, va fi primul documentar din istorie filmat de catre (tele?)spectatori. Documentarul va aparea candva in 2011 si va  putea fi vizualizat inclusiv pe YouTube.
Asadar, asta e sansa voastra sa filmati cateva scene dintr-un documentar care cu siguranta va "prinde" la public si care va fi realizat in premiera absoluta.
Mai multe detalii aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu