Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

miercuri, 7 iulie 2010

Ce draku sa mai si zic

Doar asa ca sa nu mor si io prost, azi, dupa examenul sustinut la electronica digitala am tinut musai sa vorbesc cu profu' care mi-a sfidat logica si mi-a ars un 4 cat mine de mare la examenul de saptamana trecuta, cel la care eram 99% sigur ca l-am promovat. Ideea este ca proful de PSL preda si electronica deci era culmea sa nu profit de ocazie sa vad care a fost problema. Asa ca dupa examen l-am rugat sa-mi arate lucrarea: diferenta intre nota 4 si nota 5 sau eventual 6 a stat in exact 3 linii care nu le-am desenat pe o schema si o cifra care nu am pus-o. Explicatia lui a fost aceea ca daca nu "leg" bistabilii la semnalul de ceas (lucru simbolizat prin cele 3 linii care nu le-am pus pe schema), circuitul nu functioneaza (ma rog, termeni tehnici, stiu ca neinteresant, ideea de baza este ca nici dracu nu se uita la cum ai gandit problema atata timp cat nu ai repetat ca papagalu ce scria in caiet).
Asadar, ca idee, in acest mod se pica examenele pe la noi, pe motiv ca "nu functioneaza schema". P**da ma-sii cum sa functioneze schema pe o foaie de hartie. Pune-ma sa fac circuitul direct si o sa-mi dau seama ca am uitat sa "leg" ceva.
Colac peste pupaza, acum vreo 2 saptamani, la un alt examen, problema a fost aceiasi. Trebuia sa desenez 11 casute in care sa scriu: Start, 0, 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, X, Stop. Proful respectiv, cam aceiasi explicatie: daca imi desenai bitii si imi aratai cum vin dispusi, iti mai dadeam un punct (adica exact povestea de mai sus cu Start, bla bla, Stop).
Ca si concluzie, ca sa iei nota de trecere, sau in cel mai fericit caz, nota mare si implicit o medie de invidiat pe diploma, nu trebuie sa gandesti logic si nici sa iti pui mintea la contributie, trebuie sa repeti ca papagalu, cuvant cu  cuvant aburelile dictate la curs. E genital, nu mai am ce comenta. Long live romania!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu