Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

duminică, 15 aprilie 2012

Voi credeti in unicorni? :D

By Vlad

"Not another post about religion!!"

Inainte de a continua citirea acestui post, v-as ruga sa luati in considerare urmatoarele aspecte:

1) Postul acesta a fost realizat in ideea e a fi amuzant, nu ostentativ;
2) Daca te consderi un "crestin adevarat" iti recomand sa inchizi pagina asta si sa iti continui activitatea de dinainte;
3) Daca nu esti de acord cu punctul meu de vedere, putem purta o discutie civilizata in sectiunea de comentarii, atata timp cat esti in stare sa-ti argumentezi opiniile;
4) Nu o lua personal in cazul in care te incadrezi in grupul credinciosilor: nu am nimic cu turma, am o problema cu pãstorul ;).

Ok, acum ca am terminat cu formalitatile, putem sa trecem la articolul propriu-zis. Nu am de gand sa scriu chestii filozofice, teorii si fabule...defapt nu voi mai scrie prea multe in plus fata de ce am scris pana acum (daca aveti chef de citit, puteti lectura articolele de aici si aici, care trateaza aceiasi tema ca si cel de azi). Esenta acestui post este imaginea de mai jos (evident, conversatia din ea):


Sunt sigur ca veti sari acum la gatul meu cu acuze si critici pentru faptul ca am copiat de pe net o explicatie simplista si superficiala legata de credinta in divinitati. Haideti sa privim putin altfel lucrurile.

Unu la mana: nici macar nu ma mai obosesc sa ma contrazic cu "credinciosii" pentru ca acestia pur si simplu nu au mintea suficient de deschisa pentru a lua in considerare si alte posibilitati / explicatii legate de credinta. Atata timp cat aveti ochelarii de cal montati, nu va bazati pe mine sa vi dau jos...insa sincer pe de o parte va invidiez, pe de alta, va compatimesc.

Doi la mana: de fiecare data cand am avut discutii cu "credinciosii", acestia mi-au oferit raspunsuri / explicatii nu numai puerile cat si extrem de fanteziste...fara nici un fel de argument solid sau dovada incontestabila. Asadar, dupa cum am spus mai sus, nu are rost sa ma obosesc sa va ofer explicatiile, parerile si argumentele mele pentru ca pur si simplu nu aveti mintea "deschisa" pentru a le lua macar in considerare...pana una alta cine sunt eu sa va spun ce sa credeti? Asa ca, am facut ce faceti si voi, am "copiat din carti" argumentele si dovezile, deoarece niciodata un credicinos nu mi-a oferit argumentele si opiniile lui, tot timpul mi-au fost servite citate din biblie, invataturi arhaice si reguli inventate cu multi ani in urma, transmise din generatie in generatie...dovada ca nu puteti gandi singuri, trebuie sa va luati de undeva argumentele. Ei bine, acuma vedeti si voi cat de penal este sa dai argumente "imprumutate" de undeva, nu gandite de participantul la discutie. Din punctul meu de vedere aveti 2 optiuni in aceasta situatie: fie recunoasteti ca v-am batut la propriul "joc" fie recunoasteti ca e penal cum procedati voi, cand incercati sa dovediti existenta divinitatii. Indiferent de varianta pe care o alegeti, pentru mine este o situatie win-win.

Si inca ceva, mai am de spus: 




Foto 1: 9gag.com
Foto 2: quickmeme.com
Foto 3: zerobs.net

9 comentarii:

  1. Inca un punct de adaugat:

    Ba credinciosule care citesti acest post, daca ti-ar ramane prietena gravida si stii ca nu ai fi tu responsabil, te-ai gandi ca o fantoma a venit acasa la tine, cand tu erai la munca si a inceput sa faca minuni cu ea?


    That is all, thank you, and leave your door unlocked.

    RăspundețiȘtergere
  2. Thank you, thank you!Had enough of 3D and shit:))

    RăspundețiȘtergere
  3. http://wulffmorgenthaler.com/2012/04/12/

    RăspundețiȘtergere
  4. Sounds good Diavole!

    @ camper: dafuq did i read?

    RăspundețiȘtergere