Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

sâmbătă, 10 decembrie 2011

Suntem supravegheati?

By Vlad

Imaginile unei "emisii de masa coronara" care au invaluit planeta Mercur, au fost surprinse de catre nava spatiala STEREO, proprietatea NASA, in intervalul 30 noiembrie - 1 decembrie, anul curent.
Desi "emisiile de masa coronara" sunt un fenomen obisnuit in activitatea solara, de data acesta, valul de materie expulzat de catre soare in spatiu a dezvaluit un obiect ciudat, de dimesniuni ceva mai reduse decat planeta Mercur, aflat in imediata vecinatate a acesteia.

NASA a explicat ca "obiectul" ciudat este defapt un efect secundar al procesarii imaginilor obtinute, in timp ce entuziastii OZN sustin ca este vorba despre o nava extraterestra imensa, "parcata" langa Mercur. 
Eu am ramas indecis ce sa cred, insa am scris pe Masa Cavalerilor un articol ceva mai detaliat despre acest eveniment. Tot acolo puteti viziona si filmarea cu obiectul in cauza (sau puteti sa-l vedeti pe youtube direct).

Pentru cine este curios si citeste mai departe articolul de pe "Masa" le ofer de pe acum multumirile mele pentru vizita ;). 
Cine nu este curios sa citeasca mai departe va spun ca nu stiti ce pierdeti! (just kidding).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu