Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

sâmbătă, 24 decembrie 2011

Clipul saptamanii: ep 2

By Vlad

Acum ca s-au linistit apele dupa competitia "Tag the Flag - Winter Edition" a venit vremea sa actualizez si sectiunea "Clipul saptamanii"...gata, nu mai am scuze sa amân.
Din nou, furnizorii mei dedicati (sau fideli, cum vreti voi) si-au indeplinit misiunea si mi-au trimis cateva link-uri care le-am pus la pastrat, iar in timpul scurs de la ultimul episod, l-am convins si pe Camper sa-mi trimita niste videouri. Cu toate aceestea stiu ca sunt si altii care au videuri misto de aratat, dar momentan nu au facut-o...i'm waiting :-w! (Marshal, Garrett, Bitu...u hear me dudes? :D).

Din pacate, am ajuns la limita altruismului meu, asadar, saptamana aceasta imi permit sa pun si un video propus de mine...nu huiduiti, nu va simtiti ignorati...garantez ca o sa va placa si in plus de asta se potriveste de minune cu data de 24 decembrie.

Dar mai intai, filmuletul trimis de Camper, nu doar pentru ca este funny as hell ci si pentru incurajare (in speranta ca imi va mai trimite videoclipuri Eddie...poate ma faci iar fake friend, vezi numa! >:) ).


Owner: TheOldCoastie (youtube user)

Si acum, propunerea mea...primiti cu colindul?
Twisted Sister - Heavy Metal Christmas




Gata pe saptamana asta! Dati-va cu parerea despre videouri in comentarii, sau trimiteti altele, sunt binevenite si dupa cum am mai spus-o: ma uit la toate si le salvez pe toate.
Va doresc o betzie monstroasa, multe craciunite focoase [:))] si mahmureala usoara maine! (fetelor, inlocuiti "craciunite" cu "mosi craciuni musculari").


5 comentarii: