Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

vineri, 5 august 2011

Flying out of cage

By Cristina


In ultima vreme am observat chestii care nu se observa atat de usor. As putea spune ca am descoperit. Lucruri de care oricine se loveste la un anumit moment in viata. E un sentiment atat de placut sa ma trezesc dimineata si sa nu mai am teama care o aveam in trecut,sa gasesc liniste in jurul meu si sa stiu ca nimic nu mai conteaza atata timp cat gasesc frumusete in cel mai mic lucru de pe lume. Vad in fata mea perdele albe care acopera soarele,ma invaluie in puritate si mi-a luat negrul care imi intuneca vederea. Poate trebuie sa renunti la unele lucruri la care tii doar pentru a nu iti mai face atata rau.
Odata mi s-a oferit o scoica,era un element de decor impresionant,ma mandream ca detin asa ceva iar mai tarziu am observat ca scoica nu avea perla inauntrul ei,era goala si asa am ajuns sa imi dau seama ca oamenii din jur nu sunt intotdeauna oameni. Am descoperit ca a ramane in picioare in momentele grele e o dovada de curaj,curaj pentru a te lupta cu tot greul care te loveste. Iar apoi,sentimentul care te cuprinde atunci cand castigi e cel mai bun lucru care te poate strabate din cap pana in picoare. Si descoperi atatea lucruri...ca poti deveni altcineva,ca deja te-ai schimbat,te-ai maturizat. Este o vorba : Tinteste intotdeauna spre luna,chiar daca nu o vei atinge vei ateriza printre stele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu