Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

sâmbătă, 30 aprilie 2011

Ziar din secolul XVIII??!

Atat m-am gandit la ce titlu sa pun acestui "articol" incat ma tem ca nu am ales solutia cea mai fericita...what's done is done, insa nu exclud posibilitatea de a mai da rename de vreo 2 ori pana termin ce am de scris :))

Luand in considerare ca lumea tocmai ce s-a calmat cu nunta de Cacãsburg, am hotrat sa fac putin misto de articolul gasit in MonitorulExpress.ro aferent evenimentului mentionat. Apropos, felicitarile si respectele mele celor care nu au stiut despre ce nunta este vorba...si vorbesc serios, felicitari ca nu faceti parte din turma.
Revenind, de ce as face misto de articolul ãsta...hmm, pai cred ca din cauza asta:


...deci, corectati-ma daca gresesc, dar avand in vedere ca la Westminster Abbey se realizeaza incoronari "inca din 1066" si locul "are 700 ani vechime" ar rezulta ca suntem in 1766, nu?
Sunt tare curios care a fost logica din spatele acestui rationament profund intelectual si filozofic...c'mon nimeni nu te pune sa faci integrale dar nici sa stai chiar asa de rau cu matematica sa-ti dai seama ca din 1066 nu sunt 700 de ani vechime, ci mai degraba vreo 945 (da, da, am folosit calculatorul pentru acest calcul precis)...si nu am pretentia ca autorul sa se apuce de algebra subcuantica inainte de a redacta articole, dar se vede de la o posta atat gresala matematica cat si lipsa unei idei logice "in spatele" textului...mi se pare un text scris "pe pilot automat", artificial...n-am nicio intentie de a ma lauda dar chiar ma zgarie pe urechi fraza de mai sus...brr!!

Si ca sa vin in intampinarea misionarilor care apara drepturile omului, stiu ca nu am niciun drept sa judec omul, stiu ca-s carcotas si evident stiu ca toata lumea greseste dar totusi...astfel de aberatii merita impartite, doar de dragul amuzamentului. Mwhahahahaha!

PS: Bonus din partea baietilor de la NBA TV...sacrificati inca 2 minute, merita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu