Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

sâmbătă, 9 aprilie 2011

Natie de fotbaliatori

...din seria natie de bolovani


Saptamana trecuta scriam pe "Masa" ca m-a deranjat mai mult sau mai putin alegerile publicului referitoare la castigatorii semifinalei din emisiunea "Romanii au talent". Din moment ce am pus link mai sus nu am de gand sa repet ce am spus atunci, insa am de gand sa comentez putin pe marginea semifinalei de aseara (la naiba ce rau am ajuns, vineri seara ma uit la emisiuni TV in loc ce sa ies la baut, trist!).
In fine, am ramas cu gura cascata cand am vazut ca, pe baza voturilor poporului, concurentul cu cei mai multi sustinatori a fost un fotbaliator cu freza imitatie de Beckham, a carui nume nici macar nu m-am deranjat sa-l tin. Pe locul doi, deasemenea, un mucea cu stea de mare in cap (a se citi o sapca in care intra inca un cap, cu o stea aplicata la mijloc) care scotea sunete de beatbox sau cum pielea mea se numeste...in fine, locul 3 a trebuit sa fie ales de catre juriu, dintre o trupa de habar n-am ce erau, 3 tipi care pareau sa aiba criza de epilepsie si o copiluta, Rebeca cu o voce incredibila, luand in considerare si varsta ei, 7 ani.
DIN FERICIRE, juriul a ales-o pe Rebeca in detrimentul pseudorobotilor insa, adevarul crunt este ca tara a ales pe primul loc un fotbaliator care stie sa faca duble cu mingea...al dracu talent sa mor io, cine a mai vazut persoana care sa faca duble cu mingea? Vai de curu nostru, suntem praf!!!!...jeg!

Vedeti alegerea finalistilor aici.  (ori sunt eu orb ori pro-te-vishtii au scos codul embeded pentru videouri).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu