Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

luni, 14 februarie 2011

Pentru ziua lu' valentin

Am sa fiu foarte sumar pentru ca timpul ma cam preseaza. Parerea mea despre o porcarie de zi ca asta nu s-a schimbat de anul trecut (la fel ca si in cazul craciunului, rev-ului, bla bla bla) asa ca, pentru a economi spatiu si timp, pun direct link-ul spre articolul de anul trecut.

Ce trebuie sa remarc este ca parca s-a mai potolit lumea cu valentines day shit, n-am mai primit intrebari stupide de forma "ce faci de valentines?" sau "ce i-ai luat prietenei de valentines?"...ma mir sincer. Sau ar mai exista posibilitatea sa fiu intrebat in decursul serii chestii de genul, saaau concluzi idioate "esti acasa de valentine's n-ai iesit cu prietena?"...ah, abia astept sa-mi fac nervi si sa sar la gatul persoanei care va face astfel de aluzii.
Si ca sa nu spuneti ca nu imbogatesc materialul de pe blog, cu multumirile de rigoare domnului inginer Seba, avem aici mai multe situatii comico-tragice afiliate zilei de 14 februarie: Valentine's Day Fails.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu