Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

miercuri, 9 februarie 2011

Autentic sau trucaj? - concluzii

Bine ca in sfarsit s-a terminat si perioada de vot, am avut presimtirea ca va fi un semi-esec si asa a si fost...ceea ce vreau sa spun este ca ma asteptam macar la vreo 25-30 de voturi dar asta e, se pare ca lumea nu prea mai e asa interesata in a-si da cu parerea. Totusi ma bucur ca procentajul voturilor / numar de vizite este mai mare decat cel de la alegerile electorale, asta asa ca o doza de amuzament si optimism.
In ceea ce priveste voturile (si pentru ca semi-esecul sa fie evidentiat) ma amuza la culme cele 2 voturi ale optiunii "cine plm mai esti si tu" si bineinteles votul optiunii "ma urmaresc extraterestrii". "Jos basescu" am votat eu (ce, credeti ca politicienii nu se voteaza pe ei insisi la electorale?).
Anyway, conform voturilor dumneavoastra, stimati alegatori, a reiesit ca filmarile OZN-ului din Ierusalim sunt falsificate sau contrafacute (si eventual gay). Parerea mea? Nu m-am hotarat inca, tind sa cred ca sunt false, din mai multe motive, dar nu sunt 100% hotarat. Intre timp, s-au trezit si cei de la descopera.ro sa scrie despre asta...haha I was there first!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu