Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

sâmbătă, 3 aprilie 2010

Nu pot, nu suport, nu cred

Asa cum spuneam si anul trecut in preajma sarabatorilor de pasti : nu pot sa cred, nu suport ideea in sine si imi pare oarecum rau pentru toti care credeti ca cineva poate sa invie dupa 3 zile, dupa ce a fost declarat decedat (fara puls, fara aer probabil, fara apa - asta ca sa tratam subiectul d.p.d.v. medical). Plus ca toata povestea cu nasterea dintr-o "fecioara" e un basm dragut debitat de niste indivizi care ori nu prea aveau habar "cu ce se mananca" (cum "ce?") ori si-au pus in plan cu tot dinadinsul sa sfideze legile naturii (parca as fi "eco-warrior" in fraza asta). Oricum detest imaginea divinitatii promovata de catre crestinism, nu ca as agreea alte religii insa crestinismul parca le pune capac la toate mai ales privind prin prisma legilor impuse. Anyway n-am de gand sa fac aici o dezbatere despre religie pro si contra, aia eventual la un "suc" (vorba vine suc, vorba vine "un"). Bottom line iz: imi pare rau -oarecum- pentru cei care inca mai cumparati "gogosi" cu 2 rugaciuni / bucata si imi pare rau ca datorita doctrinei religioase care ati adoptat-o, nu (vreti sa) recunoasteti evolutia omului care totusi este o "poveste" mult mai credibila si chiar fascinanta daca ati incerca sa ganditi outside the box (poveste dovedita stiintific...unde-s dovezile din basmul vostru?).
Pana una alta fiecare crede in ce vrea si in cine vrea, dar atata timp cat toti am fost educati de mici sa credem niste bullshituri mai mari decat china si totusi multi au reusit (din propria initativa sau influentati) sa-si dea jos ochelarii de cal, cred ca ar merita totusi sa incercati sa vedeti lucrurile si dintr-o alta perspectiva, una mai realista si cu fundament stiintific, nu folosind celebra fraza "asa o lasat dumnezeu sa fie"...really now?!! That's some deep sh*it!.

PS: Sa nu ma luati cu -virgula- comentarii tipice gen "esti doar teribilist de aia faci pe ateul" sau "esti imatur daca nu crezi" sau mai stiu eu ce...va arat oameni in toata firea, profesori sau doctori care impart aceiasi parere cu mine deci...zip it!!

PS2: Stiu stiu, o sa mor in chinuri groaznice, o sa ajung in iad...dar pana atunci o sa am parte numai de ghinion toata viata si numa boli o sa fie pe mine pentru ca am indraznit sa pun la indoiala existenta divinitatii...

PS3: Imi place la nebunie citatul poetului Robert Frost din antetul paginii (in caz ca nu l-ati observat aruncati o privire, mi se pare original de tot mesajul).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu