Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

duminică, 22 noiembrie 2009

Fara cuvinte


Poate nu sunt eu un devorator de filme, fata de alte persoane (adica sincer trec saptamani fara sa ma interesez de prospaturi in industria cinematografiei) dar din cand in cand imi mai fac timp / chef si mai vizionez cate o noutate. Filmul care tocmai am incheiat de vizionat m-a lasat fara cuvinte, fara replica, fara nimic...si cand ma gandesc ca am dat peste el din gresala (la fel ca in cazul multor alte filme super super reusite - din punctul meu de vedere). 

Asadar, filmul se numeste "4th Kind" este regizat de catre Olatunde Osunsanmi (exact, habar n-am cine e, doar ca omul a avut niste idei dementiale care a rupt tiparul filmelor clasice). Actiunea se bazeaza pe un caz real si se petrece intr-un orasel din Alaska "Tema" filmului implica ceva activitati paranormale de genul rapirilor extraterestre...scarry fu*king shit! Despre ce se intampla pe durata  filmului nu o sa povestesc prea mult, va las sa o descoperiti.

Prin urmare, regizorul acesta a fost genial. Filmul in sine incepe cu un dialog dintre el si personajul REAL pe care se bazeaza intreaga actiune a peliculei, personajul real care a trait evenimentele din film...sunt curios in ce film ati mai vazut ca regizorul sa participe? Foarte foarte interesant si original. Respecte maestre!

Apoi urmeaza desfasurarea actiunii cu personajele fictive interpretate de actori, insa in scenele cheie apare si un extra ingredient (surpriza) care face filmul muuuult mai realist, mai plauzibil.

  Asadar, pelicula este mai degraba o combinatie intre ceva fictiune (de genul activitatile zilnice ale protagonistei, job-ul, bla bla bla), film documentar si un fel de reportaj (in anumite scene se arata in paralel filmarile din lumea reala - "actual footage" - si filmul in sine cu actorul x care bineinteles reproduce declaratiile persoanei din lumea reala - asta doar asa pentru ca cei care vizioneaza sa faca legatura intre cele doua "lumi").  

In concluzie, un film nou nout cum rar am mai vazut, un film pentru care m-as duce la cinematograf sa-l vad, un film care sparge tiparul si surprinde prin autenticitate...vizionati-l, merita (aveti si trailer mai jos): 4th Kind is the winner!

 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu