Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

luni, 16 noiembrie 2009

Crazy people

Poate stiati, poate nu, acum cateva luni baietii de la Top Gear au filmat un material in romania, tinta acestora fiind Transfagarasanul...iar in cursul zilei de azi mister Alex gee mi-a dat un link unde se putea viziona episodul filmat pe melagurile noastre...asadar, fanii Top Gear si nu numai...behold (merita sa va pierdeti timpul pe bune):



Daca vreti sa vedeti episodul direct de pe site (rezolutie mai buna si alte facilitati), click here.

PS: De ce crazy people? Ptr. ca am ras de m-am stricat, tipii aia 3 sunt nenormali (in a good way).

PS 2: M-a deranjat putin asocierea facuta de protagonisti dintre romania si "gipsies" sau cum se v-a scrie...din pacate asta e imaginea care ne-am facut-o in afara...sad but true.

Un comentariu: