Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

miercuri, 7 octombrie 2009

Back to normal?

Ieri a fost one hell of a day dat fiind faptul ca nu am avut timp sa dorm decat vreo 4 ore din 27-30...totusi a meritat "efortul", nu de alta dar am avut parte de 2 chestii care cat de cat mi-au dat impresia ca roata aia afurisita se intoarce odata si odata (n-ar trebui sa sune paranoic) si ca indiferent cat de intoarse pe dos par lucrurile odata si odata tot se vor indrepta...Oricum intrebarea este: ati avut vreodata cate o zi spectauloasa in care ati reusit sa puneti la punct cateva lucruri care chiar nu erau la locul lor?...n-as vrea sa intru in detalii, ideea este ca una din vestile care mi-a facut ziua de ieri extrem de interesanta a fost legata de afurisita de scoala (a se citi facultate) iar a 2-a faza s-a consumat spre seara...si cam atat ca deja sunt prea multe detalii si vreau sa ramana totusi atmosfera de mister pe aici :))

PS si offtopic: Chiar nu am chef de scoli saptamana asta...ce se mai aude cu greva? :D

3 comentarii:

  1. nu se aude nimic cu greva in facultati :P
    doar in scoli si licee probabil :)

    si referitor la ce-ai zis tu pe acolo .. normal ca mai scapa cate o zi din cand in cand atunci cand iti propui rezolvi ceva si nu poti sa duci la bun sfarsit ;)
    c`est la vie!

    RăspundețiȘtergere
  2. mai nu prea am inteles ce ai vrut sa zici cu ziua aia "din cand in cand" dar apreciez comentariul oricum...cititorul nostru, stapanul nostru (sau nu :D)..

    RăspundețiȘtergere
  3. pai avem si zile bune si zile rele..

    din cand in cand ai zile rele ...alea de care ziceam eu,atunci cand nu-ti iese ce-ti propui. (or mai fi si celelalte doar ca nu le bag in seama)

    in fine, nu stiu:))
    e somn si mi-e tarziu ;)

    RăspundețiȘtergere