Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

miercuri, 12 august 2009

Colegi de breasla, v-am razbunat

Se intampla ca acum 2 nopti, cu mult dupa ora 1:00 sa primesc "vizita" unor clienti mai mult decat "fideli" localului...cocalari mai bine spus, sau manelisti, sau cum vreti voi...ghinionul lor ca nu prea aveam dispozitie prea buna si gresala lor ca s-au trezit sa faca organu' mare...si tot ghinionul lor ca s-au plasat exact sub una din boxe. Dupa cateva apelative gen "fra hai aici putin" sau "ba fra da' nush ce si nush cum..." (ce naiba au astia cu vorba "fra" ii cel mai cretin apelativ posibil) am apelat la volum si la dragul de winamp...si le-am dat metalurgie: Lamb of God, Pantera, Dimmu Borgir, Altar (Ro), Arch Enemy, Children of Bodom (si mai urmau, dar nu am mai avut cand :D)...aprox. 3 piese de la fiecare trupa...iar "dragii" de ei au plecat cu timpanele semi-sparte si fara sa zica nici mac-mac...it fell so goddamn good >:)

Asadar, tovarasii care s-au saturat de taximetristi care asculta manele "in blana", sau de vecinul de la etajul x-1 care baga jeguri muzicale in fiecare zi sper ca intr-o oarecare masura v-am razbunat, pentru ca stiu cum e  >:) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu