Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

vineri, 28 august 2009

Bye Bye Pufu

Cea mai misto intamplare din ultimele zile, sau chiar ultimele saptamani...miercuri seara am gasit un stapan pentru Pufulete...in persoana unei domnisoare iubitoare de catzelusi (:> - imi place cum suna fraza asta :)) )...oricum ideea e ca se mai gasesc si oameni altruisti si binevoitori...extrem de greu si extrem de rar, insa se gasesc...m-am bucurat enorm pentru Pufu, am dat n'shpe telefoane pe la cunoscuti, anunturi, etc., iar "salvarea" a venit chiar de unde nu ma asteptam...nici nu mai conteaza, Pufu are acum un camin si pun pariu ca se va simti extrem de bine acolo...bye bye good friend :X 

PS: Si asa ca sa animam putin atmosfera, o piesa care se potriveste la context: Bon Jovi - Keep the faith:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu