Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

miercuri, 11 iulie 2012

Un popor de ipocriti

By Vlad

Mi-am dat seama ca romanii sunt un popor de ipocriti. Pe de o parte, ne plangem ca lucrurile merg prost in tara, din toate punctele de vedere si in toate domeniile posibile. Perfect de acord, doar ca, pe cealalta parte, putinele aspecte pozitive pe care le mai avem, nu doar ca nu sunt fructificate sau respectate, dar sunt luate la mistouri si la parodii tot de catre noi...si dupa aceea ne miram ca "nimic nu merge bine" sau ca "politicienii isi bat joc de noi". Pai cum sa mearga bine, daca noi insine de batem joc de putinul "bine" care il mai avem?

Recunosc faptul ca am fost putin prea drastic si prea critic in introducere, mai ales daca privesc prin prisma subiectului abordat astazi...nu'i dracu asa de negru. Desi consecintele faptelor ce vor fi prezentate in continuare nu sunt nici pe departe atat de severe precum a sunat introducerea, am impresia ca mentalitatea si atitudinea autorului reflecta mentalitatea si atitudinea majoritatii populatiei asupra putinelor valori nationale care le mai avem. Dar la asta am fost priceputi tot timpul, la facut haz de necaz, la facut mistouri si tot ce derivã din acestea.
Nu il cunosc personal, nu stiu cu ce se ocupa, nu vreau sa-l critic pentru ceea ce face...e problema lui...dar parodia care a realizat-o la adresa clipului de mai jos nu e nici "funny" nici binevenita, nici de apreciat si nici nu-si are rostul...parerea mea.

Deci, clipul original despre care vorbim, este defapt un spot publicitar pentru campania "Salvati Rosia Montana", o are ca protagonista pe actrita Maia Morgenstern si poate fi urmarit mai jos. Parerea mea? M-a lasat fara cuvinte, epic...chiar daca, sangele acela ma gandesc ca este "sintetic" (efecte speciale), mesajul transmis este incredibil de puternic. Enjoy!



Ca fapt divers, exista inca un clip asemanator cu acesta, dar de "n" ori mai slab , aproape patetic si evident cu un alt actor, pe care il puteti vedea aici.


Iar mai jos puteti vedea parodia. Again, nu am treaba cu autorul in sine, dar ma deranjeaza atitudinea vis-a-vis o problema cum este cea de fata. Have "fun":



Nu mai are rost sa va spun ca principala "problema" a autorului cu privire la spotul cu Maia Morgenstern pare sa fi fost suma de bani primita de aceasta. Ma rog, fiecare cu motivele sale, dar dupa asa un clip nu se face parodie...nu din respect pentru actrita sau pentru tara ci din respect pentru mesajul care il transmite.

PS: In afara de spotul original cu Maia Morgenstern, celelalte doua clipuri le-am vazut initial pe blogul lui Tudor. Nu ca ar avea el o legatura cu ele, dar asa e civilizat, sa mentionezi sursele :).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu