Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

marți, 21 februarie 2012

Cum este in sesiune

By Vlad

Spre "dezamagirea" si surprinderea voastra, nu urmeaza sa scriu un carnatz despre cat de stupid si invechit este sistemul nostru universitar...sunt de parere ca am epuizat acel subiect, nu credeti?

Pentru ca sunt intr-o dispozitie buna si pentru ca am scapat cu brio de sesiunea aceasta, am decis sa-mi exersez talentul de comedian realizand capodopera de mai jos...sper sa va starnesc macar un zambet si in paralel, sa va formati o idee despre cum a fost sesiunea de iarna. "Show must go on!"



Bine, poate nu s-a intamplat chiar asa dar nici departe de acele reactii nu am fost...hope u got the picture :D.

3 comentarii:

  1. H3h3.. nice , nice !!!
    Oricum , acum poti folosi sloganul Ciuc: "Inca ~una~ si ma duc". :)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Apai teoretic puteam si pana acuma doar ca nu ar fi fost cu "happy ending" :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Poti sa sti, True in totalitate !

    RăspundețiȘtergere