Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

vineri, 12 noiembrie 2010

Vineri noaptea - gaming time

Daca tot am pierdut noaptea trecuta cu baschetul din NBA si mai rau decat atat Miami Heat au incasat-o iar (107 - 112) desi speram sa vad o revansa a baietilor din South Beach, ar fi chiar culmea ca vineri noaptea sa nu o stric intr-o maniera similara. Cu riscul de a fi injurat de prietenii care m-au chemat in oras, am decis sa lenevesc acasa si sa fac parte din comunitatea gaymerilor care dau o noapte de iesit in oras pe o noapte de jucat ca disperatii o chestie pur fictiva si imaginara, dar totusi, al naibii de bine realizata. Asa ca, in noaptea asta am de gand sa termin  Call of Duty - Black Ops, joc proaspat iesit pe piata, ca sa fac parte din turma celor care termina joacele imediat cum apar si sa nu fac parte din turma celor care ies vineri seara musai. Things change din cand in cand si cum imi era dor de ceva joace noi, cred ca merita incercat.
Presimt ca urmeaza si o analiza gaymareasca a catorva jocuri care le-am devorat in ultima perioada, joace asemanatoare, dar in acelasi timp mari rivale pe piata...asa ca nu ma dati disparut maine daca o sa dorm pana la amiaz ca sa recuperez somnul din aceasta noapte.



PS: Nu pot sa cred ca acesta este primul articol despre jocuri video de pe bloaga...amazing!!!11 one one one

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu