Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

sâmbătă, 3 iulie 2010

Am nevoie de explicatii

Ramanem in sfera sistemului educational si astazi pentru ca am de gand sa tratez o tema care mi-a bantuit mintea inca de pe acum un an. Situatia ar fi cam aceasta: anul I, sesiunea din semestrul II, examen la PSL, 3 tipi cu lucrari identice (da, am copiat unul de la altul): fiecare cu alta nota, primul 6, al 2-lea 5, eu 4. Cum a reusit profu sa vada asa de diferit 3 chestii scrise la fel, nu prea imi imaginez. De remarcat ca problemele care trebuiau tratate erau exercitii "stas" adica se puteau rezolva intr-un singur fel si atat. Nu avea ce sa comenteze ca avem lucrarile la fel din moment ce problemele se rezolvau intr-un singur mod. Ok, fie, am ramas cu 4, deci restanta pe toamna...normal ca nu am fost.
Anul II, mai precis ieri, 2 iulie 2010. Eu cu un alt coleg la restanta PSL sustinuta impreuna cu o grupa din anul I. Povestea asemanatoare: prima parte a exercitiilor, facuta la comun (din nou aceleasi tip de probleme stas care se rezolvau intr-un singur mod), iar a doua parte a exercitiilor (defapt 75% din a doua parte, adica 3 exercitii din 4) primite gata rezolvate de la o colega din anul I in fata careia ne dam jos palaria pentru ca ne-a ajutat (saru'mana pusu!) si fata de care suntem datori vanduti. Rezultatul? Examenul NU a fost promovat de catre "batranii" restantieri din anul II desi atat subiectele facute la comun cat si rezolvarile primite erau corecte 100%.
Nu stiu cum, nu stiu de ce, punctajele au fost din nou diferite desi aveam rezolvat la fel. Ieri am iesit si eu si colegul umflati in pene ca am stiut si am primit si ajutor, imposibil sa nu-l luam. Seara ni s-a reamintit ca nu suntem nici macar un rahat uscat in fata profilor...si fa acuma contestatie vineri seara (cand oricum nu mai era nimeni in facultate)...fa contestatie luni, daca il mai gasesti pe prof pe undeva.
Sunt(em) foarte tentat(ati) sa cred(em) ca stimabilul prof de laborator si-a bagat codita in corectarea lucrarilor (la fel ca anul trecut) pentru ca astfel de rezultate ciufute si incorecte denota o oarecare frustrare sexuala si neimplinire spiritualo-sociala, o neadaptare la stilul de viata contemporan de care a dat dovada pe parcursul anului preamaritul cadru didactic de care vorbeam. Subliniez partea cu frustrarea sexuala...

PS: pentru curiosii care nu sunt in domeniu, PSL vine de la proiectarea structurilor logice, un fel de electronica digitala elementara...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu