Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Cut the crap

De multa vreme incoace ma streseaza putin sarbatoarea de boboteaza sau cum naiba ii spune. Daca pe la varste fragede mi se parea deosebit de interesant sa vad pe nenea imbracat in negru intrand in casa si urland cantari bisericesti, stropind casa cu apa (sfiintita maram) si lovindu-mi usor capu cu buchetul de busuioc, ei bine de cativa ani incoace (sa tot fie vreo 4-5) ritualul acesta stupid ma scoate din sarite...in primul rand pentru ca nea' parinte venea de obicei la ore extrem de matinale sa-mi spoiasca camera cu apa lui, apoi pentru ca trebuie sa ma prefac credincios cand imi arde una cu busuiocu in cap, apoi trebuie sa mai si ating crucea aia unde si-au pus toti mana, botu sau mai stiu eu ce (poate mai contactez naibii si gripa porcina cu ocazia asta). 
Cu toate acestea satisfactia care o am in mine cand nenea imbracat in negru paraseste camera mea compenseaza toate neplacerile: pe scurt, la mine in camera nu prea are sa boteze sau sa sfiinteasca: pe stanga 2 steaguri, pe dreapta o pentagrama "pictata" si un graffitti neterminat, 2 postere si cam atat...anul trecut nenea parintele a intrat s-a uitat de jur imprejur si a iesit, fara sa mai stropeasca nimic; anul acesta mi-a stropit un poster (bine ca nu a dat peste PC ca atunci chiar faceam urat) si a iesit destul de dezamagit gandind probabil "tinerii din ziua de astazi". Well excuse the fu*k out of me ca nu va accept bullsh*t-urile acelea fara nicio dovada stiintifica. 
Acestea fiind spuse, nu uitati sa deschideti si voi la nenea parintele sa va dea cu busuiocu in cap si prin casa, sa va botezati impotriva vointei again (prima data fiind la 2 -3 luni de la nastere, adica nu-mi spuneti ca ati fost constienti de religie cand ati fost botezati) si mai ales nu uitati sa cereti niste apa "sfiintita" pentru baitza sau mai stiu eu ce...muhahahaha!


2 comentarii: