Home Animale Chestii Tari Clipul Saptamanii Filme Funny M-am Saturat Tipic Romania Despre Blog
Vizualizeaza Dinamic

marți, 28 februarie 2012

Tu de ce ai dat subscribe?

By Vlad

Nu am fost niciodata "attention whore", "like whore" sau "subscribe whore" (termenii vor fi explicati imediat) si nici nu am tanjit vreodata dupa fani, followers (a nu se citi flowers) sau alte genuri de cititori.
Nu zic ca nu mi-ar place sa vad ca am 80-100 de persoane "abonate" (si tot atatea vizite zilnice) dar sincer nu am facut din asta o misiune...si nici nu planuiesc sa fac.

attention whore - "label given to any person who craves attention to such an extent that they will do anything to receive it. The type of attention (negative or positive) does not matter" (urbandictionary.com); 
like whore, subscribe whore - aproximativ aceiasi definite ca sus, doar ca in loc de "attention" e vorba de like-uri sau subscriptions;

Chestia este ca, m-am procopsit cu un "abonat" la doar cateva zile dupa ce am facut blogul, in urma cu mult mult timp...lasand la o parte faptul ca m-am bucurat ca am "captat" atentia cuiva asa de rapid, nu prea am bagat de seama persoana respectiva sau mai exact, profilul acestuia...pana de curand (va dati seama ca ma plictiseam enorm daca am inceput sa "studiez" profilele celor care s-au "abonat" la blog).
Anyway tipul acesta, domnul Dan, din cate am observat, s-a abonat la peste 100 de bloguri de toate felurile si culorile, din toate domeniile si subdomeniile posibile (aprox. 100, doar nu credeti ca am stat sa numar). Asa ca m-am intrebat, tipul chiar a avut de gand vreodata sa urmareasca toate acele bloguri, sau a dat subscribe pentru a-si face publicitate?
Scenariul inchipuit de mine ar fi cam asa: dai subscribe, iti apare o mica poza si link catre profilul tau pe blogul respectiv...cu cat te "abonezi" la mai multe bloguri cu atat va aparea profilul tau la mai multi utilizatori si implicit iti cresc sansele ca cineva sa-ti viziteze bloaga...u see where i'm going with this? Attention whores...nu cred ca nenea a mai intrat vreodata aici pe blog in afara de acea intamplare cand a dat un "subscribe" rapid si s-a adios...nici ca as fi vrut sa mai revina...pe motiv ca se incadreaza perfect in definitia de mai sus. Guess pe cine o sa scot imediat de la "abonati"? ;;)

Nu m-as fi gandit niciodata la aceasta metoda neconventionala de a-ti face o mica reclama abonându-te la orice blog gasesti, dar am observat ca se practica. Ingenios? N-as prea crede. Oportunist? Cam da. Attention whore? Fuck yea! Poate am reactionat prea dramatic si am luat-o prea in serios, intr-un final fiecare face ce vrea iar gadgetul este pus acolo pentru toata lumea, dar totusi...oportunistic attention whores!

Tu de ce te-ai abonat la site-ul x, autorul y sau blogul z? :D

PS (attention whore mode on): Poate nu dati like-uri, share-uri si comment-uri ca ne suparam grav! :-j

2 comentarii:

  1. Dan asta...poate a dat subscribe ca sa isi faca cittori.Depinde si ce blog are.Poate are blog din care sa faca bani(la asa ceva din cate stiu iti trebuie vizitatori pt o suma cat mai mare)si credea ca daca apare aolo poate mai intrii din can in cand.Eu am dat pe youtube subscribe din gresala dar am sters dupa ce am primit pe mail notificari aiurea.

    Nu ma lasa astia de la blogger sa mai imi intru pe contul de blogger,imi da eroare.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aproape sigur s-a inscris ca sa-si faca reclama lui...nu i-am citit blogurile, are vreo 5, am intrat pe fiecare o singura data, de curiozitate sa vad cum arata...anyway, his problem.

    Si eu am renuntat la cateva abonari de pe iutub pentru ca fie nu au mai publicat nimic, fie au devenit neinteresante :D.

    RăspundețiȘtergere